glemyk Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei.. Jeg har nettopp kjøpt meg ny pc, så har jeg installert football manager 2012 via steam. Men har problemer med å få starte spillet... Kan noen hjelpe meg å få løst problemet? Lenke til kommentar
Qake Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Det er lettere for oss og hjelpe deg, om du begrunner deg mer. Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 altså, når jeg har installert spillet og trykker start spill så tar det normalt noen sekunder, så starter spillet. Men nå gjør det ikke det... Det funka helt fint på den gamle pcen, så jeg syns det er litt merkelig at det ikke funker på den nye pcen.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Have you tried turning it off and on again? Lenke til kommentar
glemyk Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 ja, jeg har prøvd alt som er mulig, nesten.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 PC-en altså. Jeg har hatt lignende problem av og til. Ikke bare med FM men med andre programmer/spill i Windows 7. Det har løst seg med å starte PC-en om igjen. Har du sjekket i oppgavebehandling hva som skjer der når du prøver å starte spillet? Og du har fortsatt en forferdelig dårlig forklaring på hva problemet egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå