AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei. Om sommeren får jeg ikke stipend, og bruker dermed brukt snus (tørre porsjoner.). Dette går helt fint på den siden hvor jeg vanligvis bruker snusen, men grunnet mangel på nikotin i denne snusen prøvde jeg å ta to inn på en gang, en på hver side. Denne gjorde noe vondt, og etter en tre-fire dagers bruk har jeg fått en hvit flekk på tannkjøttet. Vil denne gå vekk? Anonym poster: ddf346f39d03e4ae63065bd619bafb84 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Fint å høre at du bruker opp stipend på snus. Det er jo ingen som trenger de pengene mer til andre ting som skolemateriell, eller opphold og mat. Endret 17. juli 2012 av TMB 6 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hvis du ikke pleier å snuse på den siden er det sikkert bare uvandt for tannkjøttet. Tror jeg har fått et på sånne merker selv, og de har gått bort rimelig raskt 1 Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Vet inte om tandköttet får normal färg igen, men jeg tror det. Mitt tandkött är helt vitt där jag har snuset, men jag snusar 24/7 så det är kanske inte så konstigt. Lenke til kommentar
Fullmånemocca Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Æsj, det kan vel ikke være godt å ha den snusen i munnen som du har hatt i før. Tenk deg hvis det hadde vært ferdig tygd mat, blæh. 1 Lenke til kommentar
Kalaspuffar Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Æsj, det kan vel ikke være godt å ha den snusen i munnen som du har hatt i før. Tenk deg hvis det hadde vært ferdig tygd mat, blæh. Håller med om att det inte är speciellt fräscht. Men är det kris så är det...Nöden har ingen lag. Lenke til kommentar
mango90 Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Brukt snus?? Som i, flergangsbruk? Jeg snuser på begge sider og har aldri observert noen forandring i tannkjøttet. Begynner å få gule tenner dog .. Sjarmerende. Men i begynnelsen når man begynner å snuse, så blir man jo gjerne litt sår på tannkjøttet. Men hvis det bekymrer deg, ville jeg gått til (tann)legen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå