steffenag97 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har den siste uken hatt problemer på rommet mitt med vond lukt. Jeg klarer ikke å finne kilden til dette. Jeg trudde først det kom fra et tomt skap som luktet ekstra ille, men lukten forsvinner ikke av det. Vinduet er åpent hele døgnet rundt og lukten sitter fremdeles her. Det lukter som rottne egg... Noen som vet hva som kan være årsaken og hvordan man kan bli kvitt lukten/finne ut hvor den kommer fra? Det gjelder soverommet.. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Anbefaler å vaske ned rommet, da vil èn av to utfall inntreffe. A: Lukten sitter i vegger/tak og forsvinner under nedvask. B: Du finner kilden til vond lukt fordi du tar en grundig vask i alle kriker og kroker. Endret 17. juli 2012 av Sureño 1 Lenke til kommentar
steffenag97 Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Anbefaler å vaske ned rommet, da vil èn av to utfall inntreffe. A: Lukten sitter i vegger/tak og forsvinner under nedvask. B: Du finner kilden til vond lukt fordi du tar en grundig vask i alle kriker og kroker. Tusen takk for svar Skal gjøre det (eller få mamma til ) Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hvis det er kun den siste uken, du har kjent lukten og hvis den er "tydelig" og ikke bare en anelse lukt, er det nok noe annet som er årsak til lukten. Kan andre kjenne lukten, inne på rommet ditt? Eller er det bare du, som kjenner lukten? Hvis det bare er deg og lukten er svak, kan det til og med være noe du innbller deg. Ellers kommer ofte akutt vond lukt, fra mat- og veskesøl, gjenglemt mat som råtner, o.l. Det kan også ha oppstått lekasje i "kloakksystemet" (avløpsrør og lufterør, til over tak, m.m.) Så sjekk skaper/skuffer og se i vesker/bager, klær med store lommer, o.l., for å se on noe råtner der. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kunne vært interessant å vite, om du har oppdaget problemet og hva som forårsaktet den vonde lukten, for både meg og andre som har bidratt her. 1 Lenke til kommentar
steffenag97 Skrevet 21. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2012 oii, sry Jeg klarte å få bort lukten Først fant jeg ikke årsaken til lukta, men jeg tok etterhvert alt av ting ut av rommet og fant ut det kom fra sekken min. Det var ingenting i den annet enn et par papirer som jeg obv ble nødt å kaste, men jeg hev sekken og ble nødt til å vaske hele skapet mitt hvor sekken hadde vært. Lukta gikk langsomt vekk etter et par dager med lufting 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå