DevN Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vet ikke hvordan dette fungerer for andre, men jeg har funnet min metode, og har et spørsmål. (Eller vet dere noen andre metoder?) I hvertfall, i CS blir det for mørkt med standard lysstyrke, ser ingenting. Skrudde opp lysstyrken i "Properties" (for skjerm), "Settings", "Advanced","GeForce 4 Ti 4200". Dette ble da for lyst i Windows (f.eks. når jeg skulle se film), derfor holder jeg på å bytte. Men ønsker en lettere måte å justere dette på. Er det noen måte (program?) å binde en knapp på tastaturet til å bytte lysstyrken? F.eks. binde F12 til å bytte mellom to "filer", for har lagret to lysstyrker som "Standard" og "Counter-Strike". Alt jeg trenger er en knapp som kan veksle mellom disse. Litt dårlig forklart? Vanskelig å forklare hvertfall... De som forstår hva jeg snakker om får svare. Off topic: Annet spm: Har Logitech Mx 700, som har 2 side-knapper (tilbake og frem på Web-browsing). Tror disse kalles M4 og M5, er det mulig og binde disse til noe i CS? Prøvde i CS, ved å trykke på den knappen for å binde den, men når jeg starter spillet skjer det ingenting når jeg bruker de. Tips? /zalo Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har hørt Powerstrip har en slik funksjon. Har ikkje testa selv da. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Powerstrip fungerer perfekt til å justere lys styrken. Der kan du ordne deg hurtigtaster eller bare bruke ctrl+alt +/- for å justere lyset opp og ned. bind "MOUSE4" "say_team jeg er kul" og bind "MOUSE5" for den siste knappen. Skriv dette i console eller direkte i Half-Lifecstrikeconfig.cfg :wink: Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Vet ikke hvordan dette fungerer for andre, men jeg har funnet min metode, og har et spørsmål. (Eller vet dere noen andre metoder?)I hvertfall, i CS blir det for mørkt med standard lysstyrke, ser ingenting. Skrudde opp lysstyrken i "Properties" (for skjerm), "Settings", "Advanced","GeForce 4 Ti 4200". Dette ble da for lyst i Windows (f.eks. når jeg skulle se film), derfor holder jeg på å bytte. Men ønsker en lettere måte å justere dette på. Er det noen måte (program?) å binde en knapp på tastaturet til å bytte lysstyrken? F.eks. binde F12 til å bytte mellom to "filer", for har lagret to lysstyrker som "Standard" og "Counter-Strike". Alt jeg trenger er en knapp som kan veksle mellom disse. Litt dårlig forklart? Vanskelig å forklare hvertfall... De som forstår hva jeg snakker om får svare. Off topic: Annet spm: Har Logitech Mx 700, som har 2 side-knapper (tilbake og frem på Web-browsing). Tror disse kalles M4 og M5, er det mulig og binde disse til noe i CS? Prøvde i CS, ved å trykke på den knappen for å binde den, men når jeg starter spillet skjer det ingenting når jeg bruker de. Tips? /zalo Hadde jeg vært deg hadde jeg bare stilt inn "brightness" og "gamma" i cs. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 "brighness" og "gamma" holder ikke.. I CS må man ha det skikkelig lyst.. Skal aldri være en skygge som gjør at du ikke kan se noen Noobs...! Lenke til kommentar
Tim Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 "brighness" og "gamma" holder ikke.. I CS må man ha det skikkelig lyst.. Skal aldri være en skygge som gjør at du ikke kan se noen Noobs...! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Hjelper ikke med instillingene i CS! Altså er alt for mørkt til å se noen. Har ikke verdens beste syn og verdens beste skjerm. Men har sett andres skjermer hvor man ser mye bedre... Får prøve Powerstrip Lenke til kommentar
Peviz Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg er sykt god i cs , og jeg og alle 1337-gamere bruker powerstrip. husk å slå av mouse acceleration og, hvis du vil bli dreven raskt... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 "brighness" og "gamma" holder ikke.. I CS må man ha det skikkelig lyst.. Skal aldri være en skygge som gjør at du ikke kan se noen Noobs...! Slike som deg har ødelagt et element ved CS. Det er ikke meningen at man skal se alt tydelig, det skal være skygger det går å gjemme seg i. Har du tenkt over hvorfor det går ann å skru av lyset i tunnelen på cs_militia? Det er fordi det skal bli mørkt der. Av samme grunn kan du kjøpe NV-briller. Bah.. Alt var ikke bedre før, men definitivt CS. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg er sykt god i cs , og jeg og alle 1337-gamere bruker powerstrip. husk å slå av mouse acceleration og, hvis du vil bli dreven raskt... Like sykt god i CS som du er til å velge lovlig avatar?.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 jeg er sykt god i cs , og jeg og alle 1337-gamere bruker powerstrip. Noe sier meg at det ikke stemmer. AFAIK så er det ikke lovlig i turneringer å sette gamma'n unaturlig høyt. Derfor er det neppe spesielt smart å trene med unaturlige lysforhold hjemme dersom du skal delta i turneringer. Men for all del, finnes masse måter man kan "bli bedre/jukse" på. F.eks kan du joine med to maskiner og sette den ene på spectator. Du kan legge inn driverne til Asus(?) som lar deg stille på diverse ting som å gjøre diverse objekter gjennomsiktige. Spørsmålet er om du er mann nok til å spille fair eller ikke Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvis du ikke kjenner til alle skyggeplassene og vet å utnytte og drepe de som tror de er safe der så tror jeg heller ikke du er sykt god F.eks inne i gangen på dust: Når du rusher b1 som ct så er det første du gjør å sende et par kuler til høyre for kassa innerst i gangen hvor det nesten garantert sitter noen. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Powerstrip. last ned fra www.download.com Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Forresten, noe sier meg at Pevis er noob. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Forresten, noe sier meg at Pevis er noob. Ingen nødvendighet med slike usaklige utsagn. La han få skryte hvis han har lyst til det. Og hvis du skal skrive noe slikt foreslår jeg du begrunner det ? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Handler noe av dette om meg, så er det unaturlig mørkt i min CS. Lysforholdene er helt ødelagt. Tror dette vil fikses med ny skjerm. Hvis "de mørke" stedene er til for å gjemme seg i, hvordan ser folk at det er noen der da? Når jeg tar musen over der, kommer det ikke opp "Enemy" uansett. Den vil ikke komme opp for 3 sekund etterpå, hvis siktet er over personen da. Cheating ville jeg aldri drevet med, og ville ikke skrutt lysforholdene så mye opp at det blir urettferdig for de andre. Uansett, link til hvor jeg kan laste ned powerstrip, eller må jeg jeg gå på google.com ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Powestrip 3.3. Hadde vel strengt tatt vært enklere å bare gjøre et søk selv I Opera så skriver du inn "w søkestreng" i adressefeltet for søk i download.com Sånn i tilfelle du bruker den browseren Lenke til kommentar
Peviz Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Forresten, noe sier meg at Pevis er noob. Ingen nødvendighet med slike usaklige utsagn. La han få skryte hvis han har lyst til det. Og hvis du skal skrive noe slikt foreslår jeg du begrunner det ? yess, takk Gorbag bare jeg får internett så skal jeg si fra til alle dere så skal vi se hvem som er mest 1337 i cs ikke for å erte, men det er LOV med power strip i CPL og CLANBASE sådeså en annen ting er at dere virker ikke så gode i CS når dere sier at folk garantert camper ved høyre crate i de_dust tunnelen, det slutta de fleste med for 2 år siden.. :o Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Forresten, noe sier meg at Pevis er noob. Ingen nødvendighet med slike usaklige utsagn. La han få skryte hvis han har lyst til det. Og hvis du skal skrive noe slikt foreslår jeg du begrunner det ? Hvis du er god i cs, sitter du ikke å skryter av det. Jeg har ikke møtt en god fyr som er slik overlegen og skryter av det. Hvis man er god, _vet_ man at man er god. Ferdig med det. Og det er ikke mange som ikke vet det han snakker om her. Mouseacc er en smakssak. Det er flere gode folk som har slått av mouseacc osv, så det er veldig forskjellig. Bare en tilpasning. De som ikke vet hva mouseacc og Powerstrip er, spiller ikke CS så seriøst at de bryr seg. De spiller for morro, og spiller public. Har kanskje en klan for å spille kamper, ikke for å bli verdensmestere. Når jeg snakker om gode folk/klaner, så mener jeg _gode_ folk og _gode_ klaner på verdensnivå. :wink: Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Forresten, noe sier meg at Pevis er noob. Ingen nødvendighet med slike usaklige utsagn. La han få skryte hvis han har lyst til det. Og hvis du skal skrive noe slikt foreslår jeg du begrunner det ? yess, takk Gorbag bare jeg får internett så skal jeg si fra til alle dere så skal vi se hvem som er mest 1337 i cs ikke for å erte, men det er LOV med power strip i CPL og CLANBASE sådeså en annen ting er at dere virker ikke så gode i CS når dere sier at folk garantert camper ved høyre crate i de_dust tunnelen, det slutta de fleste med for 2 år siden.. :o Altså, for å ikke være for slem, du er noob/newbie. Hvis man spiller CS seriøst har man Internett. Hvis man bruker ordet 1337 er man noob. Det er oppbrukt for over 1 år siden. Powerstrip er selvfølgelig lov, men ikke å overdrive gammabruken. Det er ikke noen faste regler på dette, men man kan bruke sunn fornuft. Og det du snakker om med de_dust og høyre crate i tunnelen ? Må være et eller annet Public påfunn. For det første spiller man ikke seriøse kamper på de_dust noe mer. Rett og slett for lite muligheter. Det er et storm-og-dø map. Jeg har spilt cs siden B4.0 så jeg har litt peil. Jeg kritiserer ikke de som er nystartere/newbies/noobs osv, men for å underdrive det hele, jeg bare mener de ikke bør tro de er verdensmestere fordi de klarer å ta headshot på boter i lan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå