Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hei jeg eier en Alienware M14x, den har funket veldig bra siden mai 2011. Når pc'en blir litt varm så ser jeg at skjermen flimrer en del. Når jeg spiller CS:S på en spesiell map (Aim_ag_texture_city_Advanced) så får jeg "døde piksler" noen plasser på banen, det spørs hvilken plass jeg er på, jeg kan gå fram og tilbake sånn at det blir døde pixler, ikke døde pixler, døde pixler osv. de "døde pixlene" begynner i nerkant midt på skjermen og varierer i størrelse etterhvor jeg går på banen, de står aldri stille, de rører seg fort. Den ragerer likens på reklamen hos skype, hvis jeg ser på skype så kommer det opp fullt av døde pixler, hvis jeg legger skype ned forsvinner de. Jeg har oppdatert driver osv. Men så i dag når jeg var på NVIDIA Kontrollpanel merket jeg en ting (bilde vedlegg) Hva betyr dette? garantien gikk ut for 2 måneder siden, jeg trodde pc'en varte i mere en 1 år, og dell har så sinnsykt dyr ekstra garanti, så jeg skippa det. Endret 17. juli 2012 av Kimmi1996 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Kan du ta et bilde av feilen? Dette høres ikke ut eom døde pixler, da hadde de ikke flyttet på seg, men heller på overoppheting. Da må du sørge for å kjøle sikkelig. Bruk f.eks. kjølebrett Har du sørget for at skjermkort drivere er oppdatert? Endret 17. juli 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Skjermkort driver er oppdatert. Tempratur max 70 grader på gpu. Skal legge ut en video, men har dårlig opplastningshastighet. please be patient Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Har en video på 5mb skal laste opp nå! Laster opp i 11 kb\s, her går det unna! 10 kb\s og går neddover Endret 17. juli 2012 av Kimmi1996 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Skjermkortet som er på tur til å ta kveld.. Hvilket skjermkort kort står i maskinen? Endret 17. juli 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Skjermkortet som er på tur til å ta kveld.. Hvilket skjermkort kort står i maskinen? Nvidia Geforce GT555M :/ Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Du har 5 års reklamasjon på maskinen så si til DELL at du reklamerer på maskinen så skal di fixe maskinen din..Gratis...vist den er kjøpt privat.. Endret 17. juli 2012 av TaZ Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Du har 5 års reklamasjon på maskinen så si til DELL at du reklamerer på maskinen så skal di fixe maskinen din.. Er du sikker? bestilte maskinen på Dell.no i mai 2011. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Ja.reklamer til dell... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Har sett den feilen før. Den gang var det RAM på grafikkortet som streiket. Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Men en ting folkens, det skjer bare på noen visse nettsider, skype reklamen og CS:S. Det skjer ikke på MW2,MW3 osv... hvorfor? Lenke til kommentar
Kimmix Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg har merket en ting, det er at jeg får sånn dritt på skjermen pga en spesiell oransje farge, jeg spilte css på en texture map, så tok jeg screenshot, og da jeg så på screenshotted fikk jeg sånn dritt på skjermen. Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hej Ked af at høre, at du har problemer med din Alienware. Som en anden bruger skriver, er det ganske korrekt, at du har 5 års reklamationsret, hvis du har indkøbt den som konsument. Send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så kigger jeg med glæde på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå