Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Døde piksler på Alienware M14x laptop?


Anbefalte innlegg

Hei jeg eier en Alienware M14x, den har funket veldig bra siden mai 2011. Når pc'en blir litt varm så ser jeg at skjermen flimrer en del. Når jeg spiller CS:S på en spesiell map (Aim_ag_texture_city_Advanced) så får jeg "døde piksler" noen plasser på banen, det spørs hvilken plass jeg er på, jeg kan gå fram og tilbake sånn at det blir døde pixler, ikke døde pixler, døde pixler osv. de "døde pixlene" begynner i nerkant midt på skjermen og varierer i størrelse etterhvor jeg går på banen, de står aldri stille, de rører seg fort. Den ragerer likens på reklamen hos skype, hvis jeg ser på skype så kommer det opp fullt av døde pixler, hvis jeg legger skype ned forsvinner de. Jeg har oppdatert driver osv. Men så i dag når jeg var på NVIDIA Kontrollpanel merket jeg en ting (bilde vedlegg)

Hva betyr dette? garantien gikk ut for 2 måneder siden, jeg trodde pc'en varte i mere en 1 år, og dell har så sinnsykt dyr ekstra garanti, så jeg skippa det.

post-229405-0-59219100-1342535999_thumb.jpg

Endret av Kimmi1996
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hej

 

Ked af at høre, at du har problemer med din Alienware.

 

Som en anden bruger skriver, er det ganske korrekt, at du har 5 års reklamationsret, hvis du har indkøbt den som konsument.

 

Send mig gerne dit servicetag i en privat besked, så kigger jeg med glæde på sagen.

 

Med venlig hilsen

 

 

Karina Hansen

Dell | Social Media & Communities Professional

Følg os på Twitter: @DellLytter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...