Eaguul Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hei! Jeg spilte på PCen min her om dagen, i det frameraten min plutselig tok et svalestup. Etter minimal etterforskning på google, bestemte jeg meg for å se om en omstart ville hjelpe. Så jeg skrudde av PCen på normal måte, og ventet på at den skulle starte om. Da PCen startet igjen derimot, kunne jeg høre prosessoren og harddisken jobbe, men intet signal ble mottatt av monitoren. Jeg fant til slutt ut at fanen på skjermkortet mitt hadde sluttet å rotere (ikke bra), og visste heller ikke hvor lenge dette hadde pågått. Jeg har ingen garanti på skjermkortet (et Sapphire Radeon HD 6850), fordi jeg en gang var en idiot da prøvde å reparere den bråkete fanen på egen hånd, så jeg trenger hjelp til kjøp av et ferskt et. Jeg kan desverre ikke poste specs detaljert, ettersom at jeg ikke kan se bildet, men jeg kan gi utifra hva jeg husker. Intel i5 quad core 2.8 Ghz prosessor 1TB HDD Sapphire Radeon HD 6850 8gb ddr3 ram Beklager for mager spesifikasjons info. Budjettet ligger på rundt 3000 kr. Endret 17. juli 2012 av Eaguul Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 GTX 670 gir deg mest for pengene i den klassen og prislappen er rett over 3000,- Lenke til kommentar
C64C Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Dette er et godt valg: Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA Endret 17. juli 2012 av C64C Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hva de andre sa. gtx 670 er ett bra kort. Hvis du har plass til ett asus direct cu ii gtx 670 så er det ett bra kort. Kanskje vurdere å lese reviews av forskjellige 670 for å se hva du syns passer best til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå