Nilsen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 600 000 nordmenn får eget språk. Nå er LinkedIn på norsk Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Jeg er redd det blir en dårlig oversettelse, da synes jeg det er bedre at engelsk brukes. Edit: - Dvs for meg i hvertfall. Jeg synes det er lite nytte i Linked In dårlig oversatt. Jeg har hatt engelsk som arbeidsspråk i mange år. derfor syns jeg det er like greit på engelsk. Endret 19. juli 2012 av smartphone Lenke til kommentar
8086 Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Hva er forskjellen på IT og dataprogramvare? Det ene burde vel inkludere det andre? IT bør jo inkludere alt fra driftsstillinger til programvareutvikling. Lenke til kommentar
sofiebjørn Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg er redd det blir en dårlig oversettelse, da synes jeg det er bedre at engelsk brukes. Edit: - Dvs for meg i hvertfall. Jeg synes det er lite nytte i Linked In dårlig oversatt. Jeg har hatt engelsk som arbeidsspråk i mange år. derfor syns jeg det er like greit på engelsk. Hva er det som er så galt med den norske siden? Synes at den var bra jeg. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Jeg er redd det blir en dårlig oversettelse, da synes jeg det er bedre at engelsk brukes. Edit: - Dvs for meg i hvertfall. Jeg synes det er lite nytte i Linked In dårlig oversatt. Jeg har hatt engelsk som arbeidsspråk i mange år. derfor syns jeg det er like greit på engelsk. Hva er det som er så galt med den norske siden? Synes at den var bra jeg. Ja, det så faktisk bra ut! Takk og pris - håper det er god oversettelse også etter man har logget seg inn. Jeg er ikke registrert så vet ikke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Skal få testet ut dette, de gamle utenlandske utdanningsgradene passer vel ikke helt med detnorske skolesystemet om jeg husker rett Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Skal få testet ut dette, de gamle utenlandske utdanningsgradene passer vel ikke helt med detnorske skolesystemet om jeg husker rett Greit å teste dette. Hvis det er riktig, fint og all ære til LinkedIn. Lenke til kommentar
sofiebjørn Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Skal få testet ut dette, de gamle utenlandske utdanningsgradene passer vel ikke helt med detnorske skolesystemet om jeg husker rettGreit å teste dette. Hvis det er riktig, fint og all ære til LinkedIn. De har vel ingen utenlandske grader på LinkedIn. Om man bytter språk, ser man fortsatt amerikanske grader. Dette er vel normalt siden LInkedIn er et amerikans selskap. Men man kan skrive inn gradene selv hvis man vil.... eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå