oleelo Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Hei! I dag kom svaret fra skolen og jeg står på venteliste. Jeg har kommet inn på et annet aktuelt studium, men ønsker selvfølgelig å komme inn på førstevalget. Jeg står som nummer to. Bør jeg takke ja til plassen jeg har fått, eller står jeg så høyt oppe på listen at jeg kan trygt vente på plass? Edit: Hvor sannsynlig er det at jeg kommer inn her? Takk for svar. Viser til vedlegg Edit: fant ut at jeg kan både stå på venteliste og takke ja til studieplassen jeg har fått. Endret 20. juli 2012 av oleelo Lenke til kommentar
oleelo Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Om jeg rykker feks en plass framover i køen, vil dette da komme automatisk opp på mine brev, eller vil ikke jeg få vite om dette? På forhånd takk Endret 20. juli 2012 av oleelo Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Om du rykker fram i køen, vises det under "status" på SO. Jeg velger å tro at du har god sjanse på å komme inn, med tanke på at du ligger på andreplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå