Herr Brun Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har dere ikke avtalt at du skal jobbe, så står hun fritt til å velge noen andre. Men de ukene dere faktisk hadde avtalt blir ikke påvirket av din sykemelding. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Joda, men hun mener faktisk at jeg sa meg enig i å jobbe de tre siste ukene. Såvidt jeg kan huske sa hun bare "Jeg regner med at du jobber hos oss i sommerferien" (flere måneder tilbake), noe jeg sa ja til, sett vekk i fra min egen ferie (jeg kan forøvrig ha så lang ferie som jeg vil). Ingenting spesifisert ble avtalt, før A4-arket kom inn i bildet. Isåfall blir det bare ord-mot-ord, og hun er veldig flink å argumentere for seg selv. Jeg utsatte denne telefonsamtalen i 2 dager for å finne ut hva jeg skulle si, men hun tok raskt over styringen. Jeg bindet meg til 3 uker, og sa at hvis måtte ta de andre ukene på sikt, avhengig av studievalget mitt. Hun mente at jeg hadde "kastet" 3 uker i fanget hennes, og satt henne i en vanskelig situasjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ønsker du å slippe unna de tre siste ukene? Jeg forsto det slik at situasjonen var motsatt: Hun ville ikke ha deg fordi du var syk, mens du ville jobbe mot slutten. Har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har aldri fortalt henne at jeg ikke vil jobbe de siste tre ukene. Jeg sa at jeg ikke kunne binde meg opp mot de ukene, dersom jeg nå til høsten skulle flytte pga studie. "Dette må vi ta på sikt når den tid kommer", sa jeg til hun. Nå som den tiden har kommet, ser jeg at jeg kunne ha jobbet 2 av de 3 ukene. Jeg ble sykemeldt ut hele neste uke, så jeg føler jeg vant ... Nå må jeg finne ut hva jeg skal fordrive tiden med... Kjeder vettet av meg foran PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå