geekfreak Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg har en overtrekksduk (Filmtex) kjøpt i 2001. Denne duken er koblet på et wiresystem som drar duken frem og tilbake. Den ene wiren har fliset seg opp og ødelagt duken. Jeg lurer på dere vet om noen som kan reparere? Se bilde. Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville sendt en mail til produsenten og høre om dem har noen anbefalinger til hvordan det kan/bør repareres. Alternativt kan det kanskje være en idé å høre med en lokal seilmaker e.l. og høre med dem om det er noe de kan gjøre. Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 De vi kjøpte bassenget av en gang gikk konkurs for noen år siden. Har spurt andre bassengleverandører og de kjenner ikke til noen som reparerer det "stoffet / duken". Fikk tak i et nummer i går kveld til ei dame som reparerte duker for den bedriften som gikk konkurs. Skal ringe henne og høre om hun fortsatt er i drift. Hvis ikke skal jeg skal prøve å kontakte seilmaker og høre om de kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå