Testkise Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har en Compaq bærbar som først var satt opp med "Compaq-XP". Så reinstallerte jeg til "vanlig" XP, og noe innstillinger forsvant. Tidligere kunne jeg bare lukke igjen maskinen, og den fortsatte å jobbe. F.eks. kunne jeg være koblet opp til TV, se en film og bare lukke igjen laptop'en. Nå går den i dvale når jeg lukker igjen. Og før trykket jeg på avknappen, og maskinen gikk i dvale (veldig praktisk), nå slår den seg helt av. Vet noen hvor jeg kan endre disse innstillingene? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Fant ut av det selv... Hadde endevendt ALLE innstillinger unntatt én, og der var det... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Jeg har akkurat samme problemet.. Hvordan løste du det?? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Kontrollpanel ---> strømalternativer Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det så lurt å ha lokket igjen når maskinen jobber da? På bärbare kommer det veldig ofte varme opp gjennom tastaturet. Hvis da skjermen ligger nede ved tastaturet vil levetiden på maskinen bli drastisk forkortet. Dette er ikke noe jeg har erfart selv, bare hört det. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tror det skal mye til, jeg har min på med lokket nede nesten bestandig (bruker eksternt tastatur, mus og skjerm) Nesten alle produsenter av bærbare har i tillegg monitor stands som gjør at du legger en sammenslått bærbar under skjermen. Mulig at det kan bli problemer med en "bærbar" som bruker stasjonær prosessor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå