Lurifaksen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg ble temmelig overasket når jeg kom over DENNE DVD-spilleren. Jeg har hørt og lest om at Kiss har kommet med en som spilte divx, men denne tar jo kaken! Hvordan har denne klart å snike seg inn på markedet helt uten omtale? Med en pris på 1690,- vil jeg definitivt kjøpe den! Bare PCMCIA kortene som kan brukes i den bærbare PC-en er jo nesten verd så mye! Her er en test av den. Er det bare jeg som ikke har fått med seg at denne spilleren har kommet!? Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Da har du sikkert ikke fått med deg Momitsu DVD-V880 heller. https://www2.setssl.com/~hivizone/dvdplayer.../main_frame.htm Tror ikke det finnes importør i Norge enda. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 unitded har også en. husker ikke de hadde den men det støttet de fleste formatene og kosta rundt 1500. Lenke til kommentar
jokerface Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 http://www.dinside.no/php/art.php?id=92188 DinSide skrev: Tar det meste Designmessig ser den meget tynn og lekker ut, men det er innsiden som imponerer mest. DVX-6000 spiller nemlig både CD-audio, VideoCD, S-VCD, MP3-CD, MP3-DVD, JPG-CD, JPG-DVD, MPEG1/2/4-klipp, samt DivX 3.11, 4.x, 5.x samt det nye Xvid-formatet. Kul... Lenke til kommentar
texaco Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 det stilige med denne spilleren er at innmaten er ganske enkel, sitter en vanlig dvdrom drive til pc i den, samt den kjøer på linux som sikkert noen kommer til å "hacke" ... koster under en tusenlapp i usa da... og i momslandet norge en 1600-1700 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 nice liteon lager gode cdrw ting. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Den var så billig at hær er det vel bare og finne lommeboken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå