huf Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Har kanskje tenkt til å kjøpe meg mobil på komplett.no. Så da lurer jeg på om det er noen slags abonnement tiknyttet de mobilene som de seller? Eller får jeg bare mobilen og ingenting annet? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Det er ikke no abb på de nei!!! Helt uten bindingstid og sånt søppel!!! Lenke til kommentar
huf Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det er ikke no abb på de nei!!! Helt uten bindingstid og sånt søppel!!! Å takk gud for det! Så da blir det bare å løpe og kjøpe! Er litt usikker på hva jeg skal velge av Siemens S55(uten kamera) og Siemens M55, noen som har noen formeninger om hva jeg bør velge? Lenke til kommentar
jonsen Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 En i klassen min har S55, og en annen har M55, så jeg har litt peiling på hvordan de er i forhold til hverandre. S55 er omtrent perfekt, hadde det ikke vært for at den bare har 256 farger ville den vært det beste valget. 256 farger er mere enn nok til pene menyer og spill, men når man skal se bilder (MMS) blir det er problem. Det er vanskelig å se hva det forestiller og det er veldig uklart. M55 har også noen begrensninger. Den er mer "ungdomsmobil" enn "proffmobil", som S55 er, det ser man på funksjonene. Den har ikke Bluetooth, noe som er dumt hvis flere du kjenner har det, eller du vil "Bluejacke" noen. Det virker også som om den er mindre kraftig enn S55, den klarer ikke å vise 352*288 bilder når jeg sender de fra min T610. Det er litt dumt, siden de som har kameraer som tar 352*288 og 640*480 ofte sender bildene i det formatet. Skulle jeg valgt mellom de to ville jeg nok tatt S55, men under tvil. Hvis du har pengene, ville jeg heller godt for T610, som er en suveren mobil. Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Hvis du ikke trenger IR/BT bør du definitivt velge M55. Avhenger selvsagt på hvilken mobil du liker mest designmessig også. M55 har bedre display og dobbelt så stort minne. Synes tastene er bedre også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjøpte min T610 der. No problemo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå