Kurt Lekanger Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Men Logitech har gjort én tabbe. Test: Logitech Solar Keyboard Folio Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Spiller kansje ikke stor rolle hvor solcellene er plasert så lenge dingsen brukes i Norge. Kan ikke noen snart finne opp en mørke-sensor som lager strøm? 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Det burde være en smal sak da mange forskere påstår universet består av veldig mye mørk energi. Bare tenk om det stemmer og de faktisk klarer å benytte seg av den Eller kanskje ikke?: http://www.tgdaily.com/space-features/62843-dark-matter-theories-take-a-blow Med tanke på plasseringen av solcellepanelet skulle en tro det var designet av samme folkene som leverte elektriske komponenter til gamle engelske biler. Det resulterte også i mye mørke og trøbbel Men uansett tror ikke jeg at en slik keyboardcase er noe for min del, kanskje hvis jeg skrev veldig mye ute på farten, men ikke pr. i dag Edit: Fjernet et overflødig ord Endret 17. juli 2012 av PL610 Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det slår meg at hele problemet med et tastatur som trenger batteri kan løses mye mer elegant og ikke minst mye billigere med en bitteliten kabel. Støtter ikke iBindet det, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg