Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Blue on Green Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt lek med lys,på stedet,og fra Gulskogen Gård for bare en uke siden deromkring. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Solveig N. Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Kjempefint,liker farger og fin bakgrunn. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Synes det er helt nydelig, med lyset og fargesjatteringene på blomst og på stilk. Ps. Har du gått ut porten i nedre del? Mer å oppdage der, brygge, rester etter tømmersorteringsanlegg i vannet, noen gamle hus , på pæler tror jeg (Mye som ikke vi klarte å få noe ut av når Jentungene var på jentetur der i vår ) Endret 17. juli 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Kjempefint,liker farger og fin bakgrunn. Takker;) Synes det er helt nydelig, med lyset og fargesjatteringene på blomst og på stilk. Ps. Har du gått ut porten i nedre del? Mer å oppdage der, brygge, rester etter tømmersorteringsanlegg i vannet, noen gamle hus , på pæler tror jeg (Mye som ikke vi klarte å få noe ut av når Jentungene var på jentetur der i vår ) Takker;) Joda har vært langs hele elva,vel fra Gulskogen og ned til sentrum.Noen år siden og bør vel ta turen igjen,da en muligens har lært litt mer på sin ferd som fotograf;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Vakkert bilde Takker;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Enkelt og elegant, med god skarphet - synes og rammen passet godt. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 (endret) Utrolig flott motiv..utrolig bra komposisjon..utrolig bra farger Hvorfor roter du til dette ved å overoppskarpe Jan Erik ? Regner med at du synes jeg er en "paine in the ass" som omtrent alltid kritiserer deg, men det er faktisk godt ment . Endret 17. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Enkelt og elegant, med god skarphet - synes og rammen passet godt. Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Utrolig flott motiv..utrolig bra komposisjon..utrolig bra farger :)Hvorfor roter du til dette ved å overoppskarpe Jan Erik ?Regner med at du synes jeg er en "paine in the ass" som omtrent alltid kritiserer deg, men det er faktisk godt ment . Hehe..neida..tåler det.For å si det slik..det er slikt som ikke kommer frem før det er lastet opp faktisk..så for stille litt på "styrken" på oppskarpingen;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Kæmpeflott Engan Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg