Gå til innhold

BK: Blue on Green

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt nydelig, med lyset og fargesjatteringene på blomst og på stilk.

Ps. Har du gått ut porten i nedre del? Mer å oppdage der, brygge, rester etter tømmersorteringsanlegg i vannet, noen gamle hus , på pæler tror jeg :)

(Mye som ikke vi klarte å få noe ut av når Jentungene var på jentetur der i vår :) )

Endret av Jentungen 1
Lenke til kommentar

Kjempefint,liker farger og fin bakgrunn.

Takker;)

Synes det er helt nydelig, med lyset og fargesjatteringene på blomst og på stilk.

Ps. Har du gått ut porten i nedre del? Mer å oppdage der, brygge, rester etter tømmersorteringsanlegg i vannet, noen gamle hus , på pæler tror jeg :)

(Mye som ikke vi klarte å få noe ut av når Jentungene var på jentetur der i vår :) )

Takker;) Joda har vært langs hele elva,vel fra Gulskogen og ned til sentrum.Noen år siden og bør vel ta turen igjen,da en muligens har lært litt mer på sin ferd som fotograf;);)

Lenke til kommentar

Utrolig flott motiv..utrolig bra komposisjon..utrolig bra farger :)Hvorfor roter du til dette ved å overoppskarpe Jan Erik ?Regner med at du synes jeg er en "paine in the ass" som omtrent alltid kritiserer deg, men det er faktisk godt ment .

Hehe..neida..tåler det.For å si det slik..det er slikt som ikke kommer frem før det er lastet opp faktisk..så for stille litt på "styrken" på oppskarpingen;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...