karoald Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Rose Bildet er fjernet. Beskrivelse: ................................................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Nydelig bilde. Liker roser, liker at både farge og dybde i bladene kommer frem. Liker bakgrunn. Liker retningen i blomsten og retningene til stilkenene som gir en spennende innramming. Liker rammen du har har valgt rundt bildet også Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Flott rosebilde i lekre farger. 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Rose Beskrivelse: ................................................................ Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Tusen takk Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Nydelig bilde. Liker roser, liker at både farge og dybde i bladene kommer frem. Liker bakgrunn. Liker retningen i blomsten og retningene til stilkenene som gir en spennende innramming. Liker rammen du har har valgt rundt bildet også Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg