Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fått sansen for eldre kvinne

Anbefalte innlegg

Hei

Var på bursdagsfest som varte i 2 dager på ei hytte på landet. Jeg ble kjent med en eldre kvinne der, og jeg fikk fort sansen for henne. Vi danset mye sammen og slikt. Vi satt også ute på verandaen på natten med et par til, og jeg delte teppe med henne. Og vi sov sammen og vi delte også et kyss.

Dette var jo på "fylla" så var dette bare en lek for henne?

Jeg syns jeg overhørte henne at hun fortalte at vi kysset til venninnen sin, vet ikke om jeg hørte riktig og om det var anger i bildet. Jeg var på vei ut der de satt da jeg hørte det, så jeg avbrøt jo samtalen deres.

Jeg har veldig lyst å bli mer kjent med henne og forhåpentligvis ende i et forhold eller bare en lengere flørt hvis dere skjønner :-)

Problemet er at hun er mor og 27 år og jeg er bare 19...

Jeg har vært med andre jenter på min alder før, men de er alltid umoden etter min smak. Jeg føler meg mye mer moden enn de på min alder, og vil gjerne ha det samme tilbake.

Og hun er også bestevenninne med søstra til en venn av meg. Så det ville blitt kleint om jeg skulle ta kontakt og prøve meg frem, for det blir vel sikkert fortalt videre. Og slik at jeg blir konfrontert med dette og kanskje litt ydmyket...

Likte alt ved denne jenta som jeg ble kjent med i løpet av helgen.

Klesstilen, musikkvalg, meninger og slikt:)

Hva sier dere? Hva ville dere gjort i min situasjon? Anonym poster: 8ff3158f8bccc2a3ee182689c11709f6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjør på, men husk at litt småkos betyr ikke nødvendigvis at hun vil ha det seriøst. I mange tilfeller kan det være noe flaut for en dame på 27 år å date en på 19 år offentlig.

Det er jeg fult klar over. Jeg vil jo gjerne ha erfaringen uansett, hvordan det er å være med en eldre og slikt. Jeg har en venn som har holdt på med eldre kvinne, men i det tilfellet så møtte han også eksmannen til vedkommende og ungen.

Se bort ifra for hvor lenge hun vil holde på slik og hvor offentlig hun vil ha det osv. - Mener du at jeg burde kjøre på? Anonym poster: 8ff3158f8bccc2a3ee182689c11709f6

Lenke til kommentar

Jeg er jente, 26 år, og sammen med en gutt på 18. Så jeg sier også kjør på!

Det startet som en fylleflørt hos oss, men nå har vi holdt sammen et års tid. Kjemien mellom oss er super, og seksuelt overgår det alt annet jeg har vært med på faktisk! :wee:Anonym poster: a283a2fd1bf4efb34acf7bb46703695b

Lenke til kommentar

^Th0mas^ er visst en real casanova. Hehe

Men er enig. Visst kjemien er der, så har du egentlig ikke noe å tape. Du blir kanskje ydmyket, men det er også stor sjans for at du ikke blir det!

Syns ikke en skal henge seg for mye opp i det. Vi fokuserer for mye, analyserer, og lar sjanser gå fra oss.

Hva syns du er lettere å leve med? Anger eller ydmykhet?

Blir du ydmyket, så kan du i hvertfal si til deg selv "Jeg prøvde i det minste!"

Går du på veggen, så bryter du deg igjennom den :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Hvordan skal jeg gå fram egentlig?

Jeg er aldri på facebook og det tror jeg ikke hun heller er noe særlig, og jeg har ikke noe tlf nummer. Men jeg vet jo hvor hun jobber og slikt da...

Eller skal jeg bare prøve å holde meg til neste gang vi møtes? Noe jeg ikke vet sikkert at vil skje :/ Anonym poster: 8ff3158f8bccc2a3ee182689c11709f6

Lenke til kommentar

Deres aldersforskjell er for stor. Jeg tviler på at det var noe særlig mer enn sex hu var ute etter. Eller bare din nærhet for den kvelden. Det trenger jo ikke å bli noe mer. Jeg høres kanskje ut som negativt men det er slik jeg ser det. Jeg tviler på at det kan bli noe livsvarig mellom dere men kanskje en stund. tenåringsjenter og damer i den alderen der og litt opp i tredve åra er vel også de kåteste.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...