Gå til innhold

asus transformer pad som bilstereo

Anbefalte innlegg

hei.

jeg kjørte her om dagen og begynte å tenke på noe som ville vert litt kult.

er det noen som veit om det ville vert mulig å bygget en asus transformer pad docking til bilen? sånn at jeg får lyd ut til de eksterne forsterkerne, bruke radio antenna for å få radio og ladestasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet finnes det tredjeparts bilholdere for diverse nettbrett å få kjøpt, så den biten skulle være grei. Da trenger du en forsterker evt. plassert under setet eller i baggasjerommet, og noen heftige høyttalere, også plugger du en slank signalledning gjerne med vinkelplugg fra lydutgangen på brettet og over til forsterkeren, og strøm hvis du vil spare batteriet i brettet. Da har du rimelig fete muligheter, blir vel som en smartkupé-enhet elns hvor du har nett, kart og GPS, skype-muligheter, og naturligvis musikk og video med full kontroll og oversiktlige playlists, volum/EQ osv. Offline Spotify vil vel også gå greit.

Det skulle dekke de fleste behov, bortsett fra radio som brettet vel ikke har innebygget mottager for. Hvis du er på nett via 3G og har et ok abonnement så kan du evt. streame fra nettradio, og Spotify online som vanlig. Tipper det blir litt varierende dekning når bilen er i fart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...