Gå til innhold

Bør Norge utvise romfolket som slår seg til på Årvoll, og evt. hvorfor/hvorfor ikke?

La romfolket bli?  

94 stemmer

1. 1. Burde romfolket som oppholder seg på Årvoll utvises av landet?

• Ja!
      82
    • Nei!
      14

Anbefalte innlegg

Det er jeg enig i, men da må det som er av minstelønninger, osv fjernes, slik at de kunne deltatt ved større infrastrukturprosjekter.

Nei, de vil gjøre en bedre jobb som jordbærplukkere, søppelplukkere og sjauere. Da trenger dem i så fall mer opplæring og da er det også mange som ikke får muligheter. Det vil også være mer komplisert og det som er komlisert i Norge fungerer ikke.

Jeg tenker at romfolk som reiser rundt der det er behov og slår opp teltet og camper. Dette er uten tvil svært fleksible folk så da kan vi bruke det.

Større prosjekter har vi andre folk til å få gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker at de kan bidra til å gjøre de større prosjektene (som ikke blir gjennomført fordi Norge er så dyrt) billigere, og at det kan bidra til å gjøre at de slår seg ned ulike steder og avvikler livsstilen, som delvis opprettholdes på grunn av holdningene i samfunnet.

Endret av festen
Lenke til kommentar

La nå romfolket være i fred. De gjør ikke noe galt. De vil bare jobbe og det er nok å jobbe med i Norge så lenge man vet hvor og at man er likegyldig på det man gjør. Jeg tror derfor romfolket er godt kvalifisert til slike jobber. Vi trenger flere dugnader i Norge.

Om du faktisk leser de to trådene på forumet så vil du jo se kilder på at romfolk gjør masse "galt" så hvor du henter påstanden om det motsatte fra lurer jeg på?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...