Dally Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Heeeyzann 8) Jeg bare lrurer på det To CPU'er på en hovedkort kan også bruk en CPU? :-? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Lær deg norsk: -"Heisann" -"lurer" -"det <punktum>" -"_et_ hovedkort" -Andre halvdel av siste setning gir ingen mening. Men uansett, til saken: Er det noe sånt du tenker på? Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Lær deg norsk: Heisan. Lær deg anstendig oppførsel og nettikette: Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dally, det er desverre ikke så lett å forstå hva du prøver å si. Kan du si det på en annen måte? Er det slik at det du lurer på er; Om du kan kjøre ett hovedkort med støtte for 2 CPU'er med bare 1 CPU, eller om du må ha 2 CPU'er for at det skal funke? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Dally, det er desverre ikke så lett å forstå hva du prøver å si. Kan du si det på en annen måte?Er det slik at det du lurer på er; Om du kan kjøre ett hovedkort med støtte for 2 CPU'er med bare 1 CPU, eller om du må ha 2 CPU'er for at det skal funke? Tror han mener om man kan bruke en CPU på et HK for dualCPU ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Lær deg norsk: Heisan. Lær deg anstendig oppførsel og nettikette: Men, husk alltid at det finnes mennesker som har lese- og skrivevansker. En kritiserer aldri andre for skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert, spør du fint om posteren kunne være så snill å omformulere spørsmålet. Det er anstendig oppførsel å redde fyren fra analfabetisme. Du bryter dessuten også nettiketten, ved å kjefte på folk som er offtopic (meg). Lenke til kommentar
Osram Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Du har virkelig ikke skjønt det du... Les nettiketten et par ganger, tenk deg litt om, les et par ganger til og prøv å forestille deg at det kanskje er lurt å ligge litt lavt i terrenget når det gjelder hakking på andres rettskriving. Det er en grunn til at slike regler finnes i de aller fleste seriøse fora av noe som helst størrelse. Det har faktisk noe med folkeskikk å gjøre. Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Vi driver ikke norskopplæring på dette forumet, selv om vi oppfordrer brukere til å skrive mest mulig korrekt. For øvrig er videre diskusjon om den saken i denne tråden å regne som SPAM, så vi stopper her. Oki? Lenke til kommentar
Dally Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Om du kan kjøre ett hovedkort med støtte for 2 CPU'er med bare 1 CPU det skal funke? ja P@rm@nn mener det Lenke til kommentar
atLind Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Ja, det skal gå ann på de fleste kort. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Heeeyzann 8) Jeg bare lrurer på det To CPU'er på en hovedkort kan også bruk en CPU? :-? En kompis hadde en gang et dualkort, og på det kortet funket det med bare en CPU, men hva skal du med et dual, hvis du bare skal ha en cpu? Lenke til kommentar
Dally Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 nei jeg hold min NF7 1,2 men bare lurer på dualkort kan også bruk en cpu takk for svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå