siemensboy Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hei! Naboen ringte på døra for noen måneder siden, lurte på om de kunne låne tilgang til nettverket vårt inntil de fikk sitt eget. Tiden har gått og jeg ønsker ikke at de bruker mitt nett mer. Jeg prøvde komme meg inn i routeren for å bytte passord på nettverket, men der var det brukernavn og passord for å komme inn! Dette husker jeg ikke mer. Hva gjør jeg? Nettet vårt er tregt og hopper ut ofte, har hørt noe om å configuere routeren? Hakke peiling på dette, someone help me out ? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hva slags ruter har du da? Produsent/modell? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Hva slags ruter har du da? Produsent/modell? Belking, billig av et slag, modell: aircruiser ultra n Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 admin admin er default passord og brukernavn på den. Det er vel en Gigabyte-router og ikke Belkin? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 admin admin er default passord og brukernavn på den. Det er vel en Gigabyte-router og ikke Belkin? stemmer gigabyte router, beklager! Lenke til kommentar
Emla Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg kjenner ikke din router, men vanligvis finnes det en reset-knapp. Bruk den, og sett opp routeren på ny med nytt passord osv. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg kjenner ikke din router, men vanligvis finnes det en reset-knapp. Bruk den, og sett opp routeren på ny med nytt passord osv. Okey skal se hva jeg klarer, så kommer jeg tilbake med spørsmål sikkert Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 glimrende, da var passordet byttet. Men nettet er fortsatt tregt/ustabilt.. annyone? =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå