nysgjerrigper123 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Heihei, noen som vet om en jobb der jeg kan tjene MINIMUM 300,000kr i året? Utdanning: Idrettsfag, har Generell studiekompetanse Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå skal det veldig godt gjøres å tjene under 300.000 brutto i året. Ettersom du ikke har fagbrev eller tatt høyere utdanning er vel alternativene dine nesten på samme nivå som de fleste ufaglærte. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Nå skal det veldig godt gjøres å tjene under 300.000 brutto i året. Ettersom du ikke har fagbrev eller tatt høyere utdanning er vel alternativene dine nesten på samme nivå som de fleste ufaglærte. Thomas, synes du det er dumt av meg å starte på videregående på nytt, å få et fagbrev? Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hva med høyere utdannelse? Noe alla fysioterapi, idrettsvitenskap, osv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå skal det veldig godt gjøres å tjene under 300.000 brutto i året. Ettersom du ikke har fagbrev eller tatt høyere utdanning er vel alternativene dine nesten på samme nivå som de fleste ufaglærte. Thomas, synes du det er dumt av meg å starte på videregående på nytt, å få et fagbrev? Hvilke jobber kunne du tenkt deg da? Og hvorfor velge å gå idrett om du ikke skal videreutdanninge deg innen det? Med generell studiekompetanse får du et litt bedre lønnstrinn i butikkjobber. Med generell studiekompetanse blir du mer attraktiv til jobber som krever administrativt arbeid, engelsk osv. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg aner ikke, jeg synes det er morsomt å drive idrett, men å jobbe med det er ikke noe jeg kan tenke meg. Kan du fortelle litt om vekteryrket? Er det vanskelig å få arbeid i 100% stilling? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kommer helt ann på hvor stor by du bor i. Uten vekterkurs er det nok vanskelig. Med de nye reglene bør man ha vekterkurs trinn 1, 2 og 3. Da vil jeg tro det er ganske lett å få jobb. Personlig mener jeg at det er et ganske godt betalt yrke med tanke på kravene. Lenke til kommentar
nysgjerrigper123 Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Okei, jeg bor i Hedmarken, vet du om det kjøres noen kurs her? Eller må jeg skaffe hybel i Oslo og ta kursene der? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har null oversikt over hvor kursene kjøres. Vil tippe dette gjøres i storbyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå