SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Vinteren er digg! Bare gå ut i skogen og alt er stille rundt deg! aah, ingen viftestøy! Yup selv liker eg vinteren meget godt. Når det er snø da og ikke sludd faen_ eller det mest typiske i bergen at det snør masse i 2-3 dager for at de så skal regne og bli slapps ute. Jaja foretrekker at det er 15-20minus men det er en sjeldenhet i bergen. Liker sommeren godt også men av en eller annen grunn går eg flere turer ut i skogen og sånt om vinteren. Dessuten er vinter jule stemmning deluxe. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 I mårres lå det haggel på bakken her i byen. :-) Ikke lenge igjen til snøen kommer nå..... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 kramsnø@søndagellermandag.comHusker ikke helt... Glemte å ta noen "lårhøner". Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Idag fikk jeg smaken på vinteren og jeg liker den ikke. Måtte skrape rutene på bilen og den ville ikke starte på de første forsøkene. Når kulda kryper ned til 10 grader, så vil del nok ikke starte i det heletatt. Trur det kan bli en del buss på meg Kansje jeg skal skaffe med sånn varme pledd i senga og Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Motorvarmer er en fin ting :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Motorvarmer er en fin ting :-) Og kupevarmer... og en timer som slår inn på morran før meg. Ikke minst en varmepumpe og en underjordisk gang helt bort til jobb som er oppvarmet med en temp på 21 grader. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Huff, begynner å bli kaldt her i skien nå... Var på lan i helga, og som regel er det alltid varmt, for varmt der, men denne gangen frøs vi alle sammen! Målte tempen ute i gåpr kveld, klokka 00.30 ca... da var det -2.2 grader ute, så wabby, det ser dårlig ut for oss... (ps, stakkars narkissene nedi dalen ) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Bah, var syyyyykt kaldt å kjøre moped til skolen idag, innslag av frost på veien også. dumme pappa bruker bilen sin Men gleder meg litt til vinteren jeg, første vinter med lappen, weeeee. Kommer til å kjøre ut maaange ganger. Men det er så morro å leke med bil på vinterføre. En på skolen gleder seg ikke til vinteren, ford sierra cosworth med 380hk og racing clutch. Umulig å slure med den. Jeg gleder meg til å se det da.... (ondskapsfull latter) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Han kameraten din med cossie, er det første året hans og eller? Isåfall, lykke til! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Han kommer garantert til å..kræsje. Man bør IKKE kjøre dyr eller kraftig bil det første året..! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 han fikk lappen for en uke siden.... Bilen går no jævli. Han sliter med å starte fra stillesående fordi clutchen tar så brått. Må være syykt fintfølende for å ikke kvele motoren. cosworthen har seff bakhjulstrekk, den er rigga for banekjøring. Vinteren kan bli morro ja.... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Uff, vintertia passet utrolig dårlig akkurat nå. Jeg får ikke testa den nye båten vår før om seks-sju måneder.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 han fikk lappen for en uke siden.... Bilen går no jævli. Han sliter med å starte fra stillesående fordi clutchen tar så brått. Må være syykt fintfølende for å ikke kvele motoren. cosworthen har seff bakhjulstrekk, den er rigga for banekjøring. Vinteren kan bli morro ja.... Kjekt med 4x4 på cossien Nesten håpløst med så mange hester om vintern : Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Det er i utgangspunktet rævva med bakhjulstrekk på vinteren. Det er nå mitt synspunkt da. Jeg får vel også begynne å ta i bruk motor/kupevarmeren min. Det er litt kjekt, jeg kan forhåndsprogrammere varmeren min til 2 ganger i døgnet å skru seg på...om det er nødvendig...jeg orker stort sett å bare plugg den inn 2 timer før jeg skal ut. Det holder i massevis Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Elsker vinteren for at da blir det ski og snowboard kjøring! Lenke til kommentar
zed Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Idag fikk jeg smaken på vinteren og jeg liker den ikke. Måtte skrape rutene på bilen og den ville ikke starte på de første forsøkene. Når kulda kryper ned til 10 grader, så vil del nok ikke starte i det heletatt. Trur det kan bli en del buss på meg Air condition? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Air condition? Og hva hadde dette med mine startprolemer å gjøre... ? :S Men når du først nevner det så er det sykt digg å ha, hadde leiebil i tyskland i sommer og aircondition var kjekkt der når det var 39 grader og slikt... hehe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Dette blir min neste investering! Cd-cover var ingen god løsning i lengden. Låner en Golf i det siste... Fikk fikset varmeapparatet igår, var ikke lett å kjøre når det kom rim på ruta hver gang jeg pusta :o Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gå til skolen i 20-30 minus, kanskje ofte oppi nesten 40, og damp fra elva som ikke gjør saken noe bedre? Så kaldt at man må ha skjerf foran munnen for ikke å få varige men? Så kaldt at snø ikke er gøy engang fordi det er så kaldt at den bare er sukker? Så kaldt at du nesten er misunnelig på de som bor langt uti gokk (uten adsl eller noen ting) fordi de får ta bussen? Nei, kjøss meg i øret.. Bor du i Kautokeino ellerno ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå