Bluebeans Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Må vel snart skru på ovnen Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Vinter er faktisk genialt, rett og slett fordi jeg får sjansen til og stå på snowboard igjen!! Mange av tankene mine om sommeren omhandler savnet etter snowboarding, så når vinteren kommer, og du kjører med mange gode venner opp mot den lokale bakken, som tilfeldigvis har norges største railpark, en hel del perfekt bygde bigjumps, en superpipe og en perfekt "skogsløype" fyllt med løssnø; ja, da er jeg, helt seriøst, i ekstase! Flere uker hver somemr reiser jeg og venner opp til en av isbreene her i norge, i år var det stryn, ifjor var det galdhøpiggen, og storkoser oss! For meg er snowboard noe av det gøyeste jeg kan gjøre. Følelsen man har når man endelig popper s-railen man har brukt 20 forsøk på; flyr 3-4 meter over pipeveggen og sticker cab360, oooooohhhhhh...*sukk* Gleder meg -virkelig- til snøen kommer!!!! Det jeg ikke liker med den kalde delen av året; er høsten. Det ER kaldt. Det ER nedbør. Nedbøren er regn. Du sitter bak vinduet og venter på snøen. Det er verre enn dagene like før jul når du var liten! Sommeren er også genial, jeg tar med med skateboardet over alt untatt ut i båt og på stranda, og vi finner alltid noen rare spots. Skateboarding er utrolig gøy, men kan ikke sammenlignes med snowboard. Wakeboard er også sinnsykt morro. Ellers så går jo jentene lettkledd, og da er det kos å flørte rundt på stranda Siden jeg har 3 båter, skateboard, scooter, snowboard, wakeboard, skjærgården utafor døra, snowboardanlegg 1,5 timers kjøring unna og tid å bruke dette på. WEEEEEE i love my life Misliker virkelig høsten. Resten kan jeg leve med. Våren kunne vært kortere. Det perfekte hadde vel vært hvis det gikk fra vinter til sommer og vice versa over natta. Hadde -virkelig- gjort seg!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Bla bla bla osv Du ser jaggu mye lyst i alt... Men prøv å gå opp trappene til Arendal Maritime VGS på den værste vinteren. Det er et #¤&"#¤& uten like. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Bla bla bla osv Du ser jaggu mye lyst i alt... Men prøv å gå opp trappene til Arendal Maritime VGS på den værste vinteren. Det er et #¤&"#¤& uten like. HATER DE TRAPPENE NÅR DET LIGGER ETT 3CM TYKT ISLAG OVER ALT! Thank god for at de har rekkverk NOEN Steder ihvertfall.. Gikk ikke på den skolen selv, men har måttet gå der ett par ganger om vinteren.. Holy.. Og forresten; du er vel enig i at livet ikke er så mye annet enn lyst i Arendal om sommeren, hvis du ser objektivt på det? Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Her i Narvik ligger nysnøen langt ned i fjellsidene. Det positive må være at all vepsen (som det har vært alt for mye av i år) nå går en kald død i møte. Dessuten åpner det seg for et og annet prosjekt sånn rent kjølemessig sett... Wæææl , du er fra narvik , det er vel bare 1 tank med bensin unna her Har slekt i narvik , dem bor i en pulende bratt bakke , der med veien ned til airporten ! I Framneslia??? Steike! Regner med de er nokså forblåst da!? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Her i Narvik ligger nysnøen langt ned i fjellsidene. Det positive må være at all vepsen (som det har vært alt for mye av i år) nå går en kald død i møte. Dessuten åpner det seg for et og annet prosjekt sånn rent kjølemessig sett... Wæææl , du er fra narvik , det er vel bare 1 tank med bensin unna her Har slekt i narvik , dem bor i en pulende bratt bakke , der med veien ned til airporten ! I Framneslia??? Steike! Regner med de er nokså forblåst da!? Ja nokså Men har jo den fine utsikten når det e drag race på stripa Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Må bare få sagt det.... Idag var dugg'n så tykk på bilen at jeg var sikker på at det skulle være is! Fikk satt meg i bilen og sjekket tempraturen ute... 4 grader !! :o og for noen dager siden lå temp på 11 grader på morgenen. Detta går fort nedover... før oktober er ute så har vi gode minus grader og ikke over 10 grader på det varmeste... Åhhhrrrr... jeg gruer meg til vinteren og alle de kalde morgenen og de dagenen ikke bilen vil starte. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Du ser jaggu mye lyst i alt... Men prøv å gå opp trappene til Arendal Maritime VGS på den værste vinteren. Det er et #¤&"#¤& uten like. åh! no shit!! jeg gikk der et helt år! det nytter rett og slett ikke å komme seg helskinnet ned! i alle fall ikke når vaktmesteren ikke gidder å strø eller noe! trappene er greie, for der er det rekkværk. værre med bakken før trappene.. der er det ikke no å holde seg i, masse svinger. og hvis du er uheldig kan du tryne og skli utfor, noe som kan resultere i et fall på litt for mange meter rett ned.. gla jeg ikke skal gå der igjen.. back to topic.. jeg liker vinteren.. snø er koselig, trærene blir så fine å se på. alt er så idyllisk.. hvis det er snø da.. er det bare slaps så minsker idyllen ganske så bra. det er digg med vinter pga alle insektene som forsvinner.. spesielt edderkoppene som ser ut til å elske rommet mitt i kjelleren resten av året.. da snakker vi ikke små lykkedyr.. vi snakker hårete beist med en diameter på ca 10cm. uten at jeg faktisk overdriver.. *grøsse* videre så liker jeg egentlig å gå i vinterklær.. skjerf og vanter og lang kåpe eller no.. også engler i snøen.. *drømme seg vekk* gleder meg til det blir snø.. og jul.. handle julegaver med venner/type i "julegatene" i arendal.. med snø og dekorasjoner.. det er rett og slett koselig og så har jeg bursdag på vinteren da.. det har og no å si;) *vinterbarn* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 høst og vinter er noe dritt, siden det er færre berter som skal ha piercing i navlen da. og julepresanger som må kjøpes.. ihelkjørt, skitten slaps utover alt.. kaldt og jævlig. urk, takke meg til. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg liker egentlig begge deler bra, men sommeren er best! Ingen ting er som å bare være ute, slappa av i varmen, dra ut og bade osv...Dessuten har vi mye større frihet om sommeren, da vi har hele sommerferien på oss og slappe av Men vinteren er ikke så gal den heller, for da kan jeg sitte mer på pcen, for det er ikke så mye å gjøre ute om vinteren, selv om jeg sykler litt (og tryner) om vinteren på isen... Pcen min holder seg ca. like bra om vinteren som på sommeren... 30 grader idle på vinteren, ca 35 om sommeren Lenke til kommentar
morfin Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Jeg liker vinteren best, for da er det ut og råne mopp i Larviks gater Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Åhhhrrrr... jeg gruer meg til vinteren og alle de kalde morgenen og de dagenen ikke bilen vil starte. Huff ja.... Heldighvis var det litt deilig og varmt idag...men jeg fryser litt om kveldene faktisk, på tide å skru på kablene her i stua jeg er nå... Og tenk på stakkars meg som må sykle fram og tilbake til skolen hver dag, hele vinteren gjennom! Det er kaldt det, og glatt...tryner ofte før jeg fikk pigg dekk...(kjører på piggdekk enda, for å være på den sikre siden ) på sykkel dog Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hvor var DU , når Oddvar Brå brakk staven ? Tsk tsk. Dengang da, hvergang når, vet du :wink: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Foretrekker vinteren fremfor sommeren, liker kulde men.. det kan bli litt kjipt å vente på bussen i et par minusgrader Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 liker sommeren best. Selv om pcen liker vinteren best. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hallo! Liker vinter best pga PC, for da kan jeg sitte ved skjermen så mye jeg vil...hater sommer pga glovarm i bergen det siste, det er godt med KALDT vær slik at jeg overklokker MER, MER, MÅ HA MER YTELSE i 3 MND! PC :-D Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg hater vinteren!! hater hater!! det er kalt og vått!! jeg må stresse med å mate dyrene.. (som jeg ikke har lengre.. men jeg syntesfortsatt det var fælt å bytte vann hele tiden) jegm må slite med å få papegøyene inn.. jeg fryser i hjel på fingra!. alt er fælt om vinteren.. jeg må gå med VGi 20-30 minus.. ++++++ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Å Fytti helvete ! -0,2 grader ute og frost på bilen. Ikke minst så var det ufattelig kaldt inne! Har ikke begynnt å bruke noen ovener enda. Slo på den på badet idag. Sykt å jeg gruer meg... Skrape is, puste dogg. Frost på ruta og negl sprett ikke MINST ! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Pcen min liker også vinteren .. i vinter lå Pcen på 25 grader i sommer har de ligget over 55 grader jeg vil ha vinter nå! Forskjell på 30grader? Tviler sterkt på at Ambient temp synker så mye som 30c. Så hvordan er dette mulig? Tenker du brukte 2forskjellige hovedkort og det ene kortet er et KT333 kort og det andre er FN41. Dermed kan dette ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 kramsnø@søndagellermandag.com Husker ikke helt... Glemte å ta noen "lårhøner". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå