Wabby Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 I det siste så har jo sikkert de fleste merket at det har blitt kaldere og at vinteren er godt på vei. Selv så har jeg allerede merket dogg på rutene på bilen og noen kalde morgener, noe som ikke er morro når man skal kjøre bil. Noen gleder seg til vinteren mens andre gruer seg. Med denne tråden ønsker jeg at folk kan få sagt hva de synes om vinteren. Selv så liker jeg den ikke, den er kald, må skrape rutene på bilen, kjøre med hansker da jeg har aluminiums girkule, strømregninger, fyre som faan inne, våte sko, tryne på isen. Ikke minst taxikøer og vente på bussen når man er på fylla. Men det er jo noe positivt med dette, breisladd med bilen og vite at TG er rett rundt hjørnet. Ikke minst at jeg har bursdag 2.juledag Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg liker vinteren best: Den er kald (jeg liker bedre kulde enn varme, og det gjør PC-en også), det er ikke mygg og andre jævlig irriterende insekter ute, jeg kan hive snøball, jeg kommer i julestemning, jeg får flere lommer og det er kult. Får se hva om jeg synes om vinteren når den kommer. Mistenker av snøen vil forårsake en del forsinkelser på T-banen. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Pcen min liker også vinteren .. i vinter lå Pcen på 25 grader i sommer har de ligget over 55 grader jeg vil ha vinter nå! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Om vinteren kan man ikke skate eller spille foppal Eller bade ute. Jeg liker definitivt sommeren best Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Liker ikke temperaturer over 25 grader. Har desverre hatt mye av det i sommer. Så på den måten ser jeg frem til vinteren. Liker ikke at solen skaper gjenskinn på TV/PC om sommeren. Forhåpentligvis blir det lite sol nå til vinteren. Liker snø, er noe behagelig avslappende ved det. Så lenge det ikke er snøstorm vel å merke Som sosohal sa, kommer i julestemning.. og det er en bra stemning! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Om vinteren kan man ikke skate eller spille foppal Eller bade ute. Jeg liker definitivt sommeren best amen! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Selv så har jeg allerede merket dogg på rutene på bilen og noen kalde morgener, noe som ikke er morro når man skal kjøre bil. Er vel hakket verre med MC... Liker ikke vinteren. Hater å fryse. Er forkjøla nå. Synes det var ekstremt tidlig for vinteren å komme nå. Er jo fortsatt i August. Var 3 grader ute onsdagsmorgen da jeg skulle kjøre på skolen. ble KALDT. *hutre* Vet bare om to positive ting med vinteren: Kan gå i skogen (hugge tømmer) og det er ikke mygg/insekter. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Selv så har jeg allerede merket dogg på rutene på bilen og noen kalde morgener, noe som ikke er morro når man skal kjøre bil. Er vel hakket verre med MC... Det tror jeg, har ikke MC lappen, men kjørt snøscooter i 110km/t uten hjelm, KAAAALDT ja... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Gå til skolen i 20-30 minus, kanskje ofte oppi nesten 40, og damp fra elva som ikke gjør saken noe bedre? Så kaldt at man må ha skjerf foran munnen for ikke å få varige men? Så kaldt at snø ikke er gøy engang fordi det er så kaldt at den bare er sukker? Så kaldt at du nesten er misunnelig på de som bor langt uti gokk (uten adsl eller noen ting) fordi de får ta bussen? Nei, kjøss meg i øret.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Så kaldt at kebabdressingen fryser... :o Nei, vinteren er søppel. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg liker vinteren fordi : 0 pollen Pcn blir kald, er oppe i 60 grader nå Jeg kan stå på snowboard ser jeg en person jeg ikke liker kaster jeg en snøball det er tøft å kjøre gamle mopeder på snø Jeg liker sommeren fordi Morro å bade kan gå mye i fjellet Kjøre båt Kjøre mc Sitter ikke inne med pcn og sturer hele tiden da Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg liker vinteren best for da kan jeg kjøre snowboard. Noe som mener at jeg ikke sitter på PC'en 10 timer om dagen :wink: Men hvis det er for kaldt har jeg jo en unnskyldnin for å sitte foran PC'en 10 timer om dagen . Og nå kommer det snart skatehall og, så det har jeg enda en grunn for å like vinteren Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Synes det er litt kjipt å sykle mine 20 min til skolen om den kalde vinteren... Må ha hansker på da. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Jeg liker også vinteren best... Why, you ask... Hater varme og lys, så da er jo kulde og mørke best, min hygge temp. er vel 16-18 grader Og nok lys er det når jeg ser hvilken tast på tastaturet jeg trykker på Gjennskinn i skjerm bryr megh ikke siden jeg ikke ser det på min nåværende skjerm... (BenQ FP767) Så... GO WINTHER! Lenke til kommentar
EC Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Her i Narvik ligger nysnøen langt ned i fjellsidene. Det positive må være at all vepsen (som det har vært alt for mye av i år) nå går en kald død i møte. Dessuten åpner det seg for et og annet prosjekt sånn rent kjølemessig sett... Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 ISKLATRING!!!http://www.pintzka.com/albums/album35/aaf.jpg Det så skummelt ut :o Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Vinteren er digg! Bare gå ut i skogen og alt er stille rundt deg! aah, ingen viftestøy! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 bla bla bla skatehall :o Skater du? Råtøft! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Her i Narvik ligger nysnøen langt ned i fjellsidene. Det positive må være at all vepsen (som det har vært alt for mye av i år) nå går en kald død i møte. Dessuten åpner det seg for et og annet prosjekt sånn rent kjølemessig sett... Wæææl , du er fra narvik , det er vel bare 1 tank med bensin unna her Har slekt i narvik , dem bor i en pulende bratt bakke , der med veien ned til airporten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå