sveibuen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Skal høre med de kloke hodene her på forumet jeg og trodde at man ikke kunne klokke på H77, men etter jeg leste den linken som jeg linket til, så står det jo der at du kan det. Så skal høre rundt om kring og komme tilbake med et svar. Eller at de kloke hodene her på forumet ser denne posten. Arni90? olestokk? agentspoon? og flere Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Skal høre med de kloke hodene her på forumet jeg og trodde at man ikke kunne klokke på H77, men etter jeg leste den linken som jeg linket til, så står det jo der at du kan det. Så skal høre rundt om kring og komme tilbake med et svar. Eller at de kloke hodene her på forumet ser denne posten. Arni90? olestokk? agentspoon? og flere Fantastisk Har nemlig vurdert en av de Thor pcene selv og er litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Snakket litt med Arni90 her på forumet. anbefales ikke og overklokke på H77. Det går an, men du kan ikke stille på Vcore o.l. Systemet stiller Vcore automatisk ved overklokking og da kan det være at den gir for mye spenning og svi chippen :/ Men ellers så er jo de Thor pcene der noe veldig bra egentlig, med tanke på pris og hva du får Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Snakket litt med Arni90 her på forumet. anbefales ikke og overklokke på H77. Det går an, men du kan ikke stille på Vcore o.l. Systemet stiller Vcore automatisk ved overklokking og da kan det være at den gir for mye spenning og svi chippen :/ Men ellers så er jo de Thor pcene der noe veldig bra egentlig, med tanke på pris og hva du får Takk for svar Synes da det er litt merkelig at de bruker en prossesor som er ment for overklocking når det ikke fungerer med hovedkortet. Men hadde egentlig ikke noen planer om å overclocke, men det kunne jo ha vært greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå