KMilla Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hvordan formaterer jeg min Toshiba Satellite C660D-15H? Trenger jeg å laste ned noen drivere først for så å installere dem etter formatering, eller forsvinner ikke disse underveis? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Formatering: Å formatere et lagringmedium betyr å fylle det med et tomt filsystem. (Wikipedia) Å ha en tom disk er ikke noe mål. Så jeg antar at det ikke er formatering du ønsker, men å installere Windows på nytt? "Formatering" er altså et begrep som mange bruker helt feil. Fant noe infor om recovery på Toshiba: http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/HTD7C02140000R01.htm Lenke til kommentar
sf123 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Enkeleste måten å formatere Toshibaen din på er og bruke Windows XP cden som fulgte med da du kjøpte pcen din, for den inneholder alt av drivere, og du slipper å stresse med å laste ned dette før formateringen. Formatering sletter alt av drivere, men om du bruker XP cden som fulgte med så er det null stress. Send PM så kan jeg veilede deg videre. Lykke til ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå