Espen Jansen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå kan du grue deg i noen måneder til. Les hele saken Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Heller utsettelse enn et halvferdig spill. 4 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 bare "insanity" meteret blir mindre irriterende var irriterende at han var redd for totalt alt.....så til lsutt blei det meir frustraasjon ein skummelt over og holde han sån passe OK Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nå kan du grue deg i noen måneder til. Grue meg? 20 minutter med Amnesia holdt for meg før det ble avinstallert. Nå er det bortvist i en egen gruppe spill jeg har markert "Ikke spill" sammen med Sonic 4, DNF og Revelations 2012. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Heller utsettelse enn et halvferdig spill. Enig der. Hadde bare alle spillutgivere tenkt sånn. Har enda ikke fullført Amnesia. Har faktisk bare såvidt begynt på det. Tror jeg skal ta en gjennomgang nå når høsten kommer Det er jo perfekt årstid for Amnesia. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Phew, da kan jeg utsette gjennomspillinga av Amnesia med enda et par måneder Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vi burde ha et eget underforum for oss som er for redde til å spille Amnesia, men som egentlig har enormt lyst. Man lager tråd, finner en annen, man reiser til den andre eller får besøk, og spiller Amnesia i den trygge atmosfæren av en god forum-venn. \o/ 4 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Nå kan du grue deg i noen måneder til. Grue meg? 20 minutter med Amnesia holdt for meg før det ble avinstallert. Nå er det bortvist i en egen gruppe spill jeg har markert "Ikke spill" sammen med Sonic 4, DNF og Revelations 2012. De første tjue minuttene er jo ræva i forhold til resten av spillet. Det er et flott spill, selv om det ikke er særlig skummelt. Gode puslespill, spenning gjennom hele, flott historie. Kunne vært litt mer skummelt, en bedre slutt og flere skumle elementer, da man ble litt lei de samme etterhvert. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt. 3 Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt. 1 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt. Det trodde jeg også..... 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg elsker å bli skremt, og er i og for seg lettskremt. Lever meg så alvorlig inn i slike spill at det ikke kan være særlig sunt Amnesia er inget unntak, har enda ikke "fått tid" til å fullføre det hehe. Dette spillet her skal absolutt sjekkes ut når det kommer! 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt. Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert: Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt. Jada. 4 Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt. Godkjent det! Spilte gjennom Amnesia nå nylig i 3D, en stund siden jeg spilte gjennom det sist, med headphones og lyset av er dette spillet kanon! Kunne dog vært skumlere for min del, men antar de hadde mistet mye spillere hvis de hadde gjort det skumlere, hehe. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt.Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert:Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.Jada. HAH! Herlig stripe, jeg lo godt Ja... altså jeg har prøvd å spilt Amnesia 2-3 ganger. Holdt ut kanskje et par timer hver gang, før jeg bare legger det vekk, det har en helt grusom atmosfære og jeg opplever det faktisk som ubehagelig, det er ikke MORSOMT lengre fordi det er såpass skummelt Jeg anbefaler det likevel til venner osv. Dårlig gjort kanskje? Uansett stor spillkunst. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 hehe sånn sett ja, da er jeg med ) Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 20 min blir litt for kort ja, samt du må ha viljen til å sette deg inn i spillet for å få noe ut av det. Sette på mye lys samt musikk i bakgrunnen feks kan ruinere hele opplevelsen ganske raskt.Jeg hadde så mye hjertebank etter 20 minutter at jeg stoppet der og avinstallerte det. Bildet er meget relatert:Amnesia har jeg ikke testet ennå. Nekter å tro at det er så skummelt. Tenkte å kjøre det i 3d med hodetelefoner i mørket. Dette bør gå glatt.Jada.HAH! Herlig stripe, jeg lo godt Ja... altså jeg har prøvd å spilt Amnesia 2-3 ganger. Holdt ut kanskje et par timer hver gang, før jeg bare legger det vekk, det har en helt grusom atmosfære og jeg opplever det faktisk som ubehagelig, det er ikke MORSOMT lengre fordi det er såpass skummelt Jeg anbefaler det likevel til venner osv. Dårlig gjort kanskje? Uansett stor spillkunst. Ja, tenkte jeg skulle være bråkjekk på forhånd her! Jeg er sinnsykt lettskremt! Sleit til og med da jeg spilte Alan Wake i min egen mørke hjemmekino-kjeller. Og lurer på om jeg ytret "mamma!!!" en eller to ganger også Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jaja, få spille Slender (Gratis) i mellomtiden. http://www.slendergame.com/ Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hadde vært så mye bedre om den hadde vært på PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå