Gå til innhold

Jobber som ikke er fysisk krevende?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein kundebehandler på eit kontor er ein resepsjonist/telefonsentraloperatør. Vannligvis krever ikkje slike jobber noke nemneverdig med utdanning, her er det vanligvis jobbintervjuet som er viktigast. Arbedsgiver vil ha ein blid og hjelpsom person i ei slik stilling sidan denne stillinga i mange tilfeller er bedrifta sitt ansikt utad.

Eit kontorfag kurs kan nok være greit å ha, men dersom du har normalt god teknisk innsikt så burde det ikkje være nødvendig.

Lenke til kommentar

Ein kundebehandler på eit kontor er ein resepsjonist/telefonsentraloperatør. Vannligvis krever ikkje slike jobber noke nemneverdig med utdanning, her er det vanligvis jobbintervjuet som er viktigast. Arbedsgiver vil ha ein blid og hjelpsom person i ei slik stilling sidan denne stillinga i mange tilfeller er bedrifta sitt ansikt utad.

Eit kontorfag kurs kan nok være greit å ha, men dersom du har normalt god teknisk innsikt så burde det ikkje være nødvendig.

Takker for svar! Jeg er kun 18 år, og vet ikke om bedriftene foretrekker eldre personer relatert til slike stillinger. Det å jobbe som kundebehandler høres veldig fint ut, men jeg finner dessverre ingen slike stillinger nær Tønsberg-området. Kanskje jeg er dårlig til å lete, men det hadde vært veldig fint om noen her kunne hjulpet meg med å finne en ledig stilling. Jeg snakker ikke hardcore-research, men et kjapt nettsøk, hadde blittt satt veldig pris på!

- kensher

Endret av kensher
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...