Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvalme, svimmelhet og besviming

hakonsh

Anbefalte innlegg

Hei!

For 1-2 måneder siden startet jeg å bli "syk" Det som skjer at det er perioder hvor jeg er kvalm, litt svimmel og det kan kjennes ut som jeg er i ferd med å besvimer (begynner å svette, blir utsø og det begynner å flimre for øynene).

Har besvimt en gang, og har nå utviklet en redsel/angst for å besvime i offentligheten. Dette hjelper ikke akkurat på de gangene jeg føler at jeg kan besvime.

Er i tillegg generelt ganske slapp/sliten, og ofte virker det som om synet mitt er ustø, øynene henger ikke helt med når jeg beveger hodet.

Denne "sykdommen" kommer som sagt i perioder, kan være helt normal et par dager, for å så være "syk" en halv dag osv...Dette ødelegger da for jobben nå.

Skal forsåvidt til legen nå på onsdag, men er det noen her som har opplevd lignende og kan fortelle litt ?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mye søvn og lite søvn av og til, lite stress, er 23 år og sover som regel veldig lenge i helgene, rundt 12 timer, men i ukedagene blir det mellom 5-8 timer da jeg liker å være lenge oppe og må opp tidlig på jobb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...