jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Markblomster Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Eit friskt og annarleis bilete som eg likar godt. 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Eit friskt og annarleis bilete som eg likar godt. tusen takk Magnar,det var gøy høre du likte det som jeg så på det...ble jeg glad for,ønsker deg en strålende ettermiddag,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Enig med Magnar.Men ser du litt nærmere finner en spor av bakgrunnsfarge..ikke att det gjorde så mye,men ville nå likt en helt hvit bakgrunn bedre;) 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Et friskt og nesten 3D-aktig bilde du framviser! Bakgrunnen og fargene der er med på å forsterke inntrykket! Likte dette ja!! God 4'er herfra! Endret 16. juli 2012 av smort1 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Enig med Magnar.Men ser du litt nærmere finner en spor av bakgrunnsfarge..ikke att det gjorde så mye,men ville nå likt en helt hvit bakgrunn bedre;) tusen takk:) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Et friskt og nesten 3D-aktig bilde du framviser! Bakgrunnen og fargene der er med på å forsterke inntrykket! Likte dette ja!! God 4'er herfra! Whaw takker for 4 er,hyggelig,hyggelig du likte mitt noe annderledes markblomst bilde,prøvde få litt 3d følse stemmer det,ha en fin kveld,smil Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Eit spesielt bilde ikkje det vanlege her--full sommer 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Eit spesielt bilde ikkje det vanlege her--full sommer tusen takk Karost,ønsker deg en riktig fin dag :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Var med forventning jeg åpnet bildet, Klart, nydelig , anderledes. Knallfint Personlig så er detblåklokken og de gule smørblomstene som fanger min interesse 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Var med forventning jeg åpnet bildet, Klart, nydelig , anderledes. Knallfint Personlig så er detblåklokken og de gule smørblomstene som fanger min interesse TUSEN TAKK jentungen så hyggelig høre,ønsker deg en magisk fantastisk dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg