sindreit Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg lurere på om det finnes en eller anen ding som gjør at jeg kan koble sammen flere gamler maskiner som bruker antenne kabel sammen i en utgang funker også hvis jeg kan få dem til scrat har spørt i mange butikker men igen vet har sett at de har det over i usa men der er opplege helt andreledes ann det vi har har her i norge. maskiner som bruker sånn kabel er for eksempel Atari2600 og nes top loader noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Kabelmessig er det vel standard coax med skrukoblinger, slik man bruker på bl.a satelittantenner. Det er coax switcher man bruker til antenner, men aner ikke om de kan brukes til ditt bruk. Det enkleste er vel å gå via de som fortsatt selger utstyr som en gang brukte dem. Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 uhh? standaren er vel en antenne ledning ut i fra de fleste 80talls retro veit nes kan kobles til via en rca ut oxo som gjør den ivertfall enkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå