Tjernshaugen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 - Laothoe II - Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Stilig. Fin skarphet på alle. Fargemessig er det vel orginalen som seirer, men min favoritt er " 2 , en herlig positur. Denne arten har jeg aldri fått foreviget, men du har gjort en formidabel jobb. :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Flott dette også! Interessante detaljer du viser oss her! Tror ikke jeg har sett denne "live" ennå. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nesten skremmende hvor mye detyaljer du får på så lite ett kryp.Veldig bra Espen;) Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Utrolig fin bakgrunn. Likte V2 spesiellt godt. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Herlige bilder med fint fokus Dette dyret blir bare mer og mer merkelig, jo mer du viser oss av det - her synes jeg det kan se ut som en kryssning mellom edderkopp, maursluker og flaggermus - bare for å nevne noe. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Bildene er både tydelige og klare, morsomme og tilogmed vakre! Sagt det før, men utrolig spennende å bli tatt med inn i denne verdenen Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på bildene av Ospesvermeren. Kan legge til at den slett ikke er så liten, så detaljene var greie å få til ved hjelp av en reflektor til å lette opp skyggepartiene. Den var også veldig samarbeidsvillig, jeg fant den hengende på en gardin i et åpent vindu og den lot seg villig flytte til den stolpen den sitter på, og der satt den resten av dagen Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Ekstremt godt utført..noe av det bedre jeg har sett her inne Skal vi kaste terninger, så nærmer dette seg seks . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg