Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Svanunger Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke store disse to krabatene,og tatt idag. Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Fint komponert, god skarphet. Har du brukt tonemapping? :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Fint komponert, god skarphet. Har du brukt tonemapping? :-) Takker;) Har vel her brukt NIK HDR Efex Pro 2.1;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Duse og fine dunnøster du viser oss. Liker behandlingen! God 4'er! Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 nydelig og fint komponert el fanget,5er :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Nei dette var ikke bra Jan Erik, nebbet til den som synes er nærmest voldtatt i uskarp/oppskarphet..ble mye negativt fra meg igjen..beklager..i tillegg ligger det en bakende av en pram som forstyrrer . :) :) legger til de her ,fordi jeg vet du kan bedre . 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Duse og fine dunnøster du viser oss. Liker behandlingen! God 4'er! Takker;) nydelig og fint komponert el fanget,5er :-) Takker;) Nei dette var ikke bra Jan Erik, nebbet til den som synes er nærmest voldtatt i uskarp/oppskarphet..ble mye negativt fra meg igjen..beklager..i tillegg ligger det en bakende av en pram som forstyrrer . :) :) legger til de her ,fordi jeg vet du kan bedre . Takker...ærlighet settes høyt..men liker ikke att du har så gode øyne..hehe;) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Tør jeg henge meg på Terje? ;-))))))))) Ha en fin sommer videre og ja du kan bedre Jan Erik. Med hilsen Leif " hard working man " som å kan bedre ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg