Gå til innhold

Trenger 3.5 / 5.25 ramme til kortleresen - hvor for jeg tak i det?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Corsair Carbide 500R kabinett, kjempe fornøyd med dette, desverre så manglet dette det lille ekstra, en kortleser, fant en multi kortleser som er 3.5", men kabinettet har jo bare plasser for 5.25", trenger derfor en svart "ramme" for å bolke kortleseren inn i slik at jeg får montert dette pent og pyntelig i kabinettet, er det noen som har forslag, eventuelt pen kortleser i størrelsen 5.25"

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har allerede fått et forslag - men dersom du har god tid for levering (typisk 2-3 uker) så finner du også tonnevis av denne typen lesere på ebay fra hong-hong butikker for spott-priser, gjerne med gratis levering.

-Stigma

http://www.dealextreme.com/p/orico-hd-br525-aluminum-alloy-2-5-3-5-hdd-to-5-25-drive-slot-rack-bracket-for-desktop-pc-blue-106910?item=14

evt:

http://www.dealextreme.com/p/all-in-1-5-25-multi-function-front-panel-media-card-reader-dashboard-119941?item=37

Ellers har de mye annet på deal extreme og jeg har med rundt 50 bestillinger der på alt fra min egen 3.5" kortleser til pizzahjul svært gode erfaringer med dem.

Lenke til kommentar

Ok takker for tilbakemeldingene, men da er det ikke så inn med overgangs-rammene lenger? Det billigste og greieste er om jeg bare hadde hatt en ramme for 3.5 til 5.25 spor, men om det ikke finnes for jeg bare kjøpe en ny kortleser da kanskje, eller hva sier dere?

RaaneHolmg: Hva er forventet leveringstid på små elektronikk fra DE? få dager, 1-2 uker mange uker?

Frank

Lenke til kommentar

Ok takker for tilbakemeldingene, men da er det ikke så inn med overgangs-rammene lenger? Det billigste og greieste er om jeg bare hadde hatt en ramme for 3.5 til 5.25 spor, men om det ikke finnes for jeg bare kjøpe en ny kortleser da kanskje, eller hva sier dere?

RaaneHolmg: Hva er forventet leveringstid på små elektronikk fra DE? få dager, 1-2 uker mange uker?

Frank

Standard hong-kong leveringstid for det meste - dvs. 2-3 uker mest typisk.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...