Nolty Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 God dag Jeg har nettopp begynt med filming av gaminga mi,og lurer på folks synspunkter på det. Kan gjerne gi dere en link til min kanal på youtube viss folk er interessert. http://www.youtube.com/user/TheOneMakaPaka?feature=mhee Folk har assosiert meg med pewdiepie,men det er som en wannabe. For meg synes jeg det er supert å bli kalt no sånt men det er ikke det jeg prøver på. så håper å få noen synspunkter på det Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Rene 'lets plays' er for meg veldig uintressangt, og hvis man ikke har en personlighet mener jeg at det er bedre å bare la være. Jeg sjekket ut en av videoane dine og for meg så det ganske uinspirert ut, og tar jeg feil hvis jeg sier at du ikke gjør noe redigering? Hvis du ønsker views burde du kansje tenke litt på hva det er du ønsker å tilby. Lenke til kommentar
Nolty Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Rene 'lets plays' er for meg veldig uintressangt, og hvis man ikke har en personlighet mener jeg at det er bedre å bare la være. Jeg sjekket ut en av videoane dine og for meg så det ganske uinspirert ut, og tar jeg feil hvis jeg sier at du ikke gjør noe redigering? Hvis du ønsker views burde du kansje tenke litt på hva det er du ønsker å tilby. Stemmer det,null redigering,å hjertelig takk for feedbacken. Setter pris på det. Det jeg håper nå er egentlig å få lasta opp filmer til en vane dermed begynner jeg med redigering. Føler at jeg har en personlighet som bidra til at folk blir underholdt. Men igjen takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har Chosen_One fått seg nytt handle? Lenke til kommentar
Nolty Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Har Chosen_One fått seg nytt handle? what? Lenke til kommentar
samco Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Antall views sier vel det meste egentlig ... Dont quit ur day job Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Du burde starte med playthrough isteden, og jeg synes du burde snakke Norsk. Er for få som gjør det her på berget og det er litt slitsomt å høre på oss nordmenn med vår gebrokken engelsk uttalelse Endel folk som lager slike klipp har det i kjeften så det faller helt naturlig for dem og det kan til tider være veldig gøy å høre på. Prøv på Norsk og start med playthrough så kan det hende du får litt flere hits på klippene dine Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Har tenkt på og holde på med det selv, hvis jeg får meg en hdpvr. Jeg får ikke sett på vidoer akkurat nå så jeg får ikke sagt noe om de. Hvis du liker spill og du har en klar uttale er det bare og kjøre på siden youtube mangler nybegynnere som kan gjøre det stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå