Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er DITEC verd det?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer om jeg skal få bilen proffesjonelt polert av ett bilpleiefirma. Ikke at jeg er lat eller noe, men det er noe jeg vil gjøre bare for å ha prøvd.

Jeg har fått 2 priser og forholde meg til:

Lakkrens + polering: 3600,-

Lakkrens + DITEC: 6000,-

Slik jeg forstår det så er DITEC mye mer presisje (får eget merke, 6 år garanti og greier), så det frister. Men er det verd det? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn helt generelt om slike bedrifter (det finnes selvsagt unntak) så har de kun noen timer til rådighet per bil til å gjøre forarbeid pluss lakkforsegling.

99% av resultatet ligger i forarbeidet og det er desverre her mange slurver på grunn av at det vil ta alt for lang tid å få det pent. Da vil de ikke få noen inntjening. :)

Skal man få en bil skikkelig bra igjen tar det 2-3 dager (12-15+++ timer) fra man starter å vaske til forseglingen har fått herde et par timer.

Så min mening er at det ikke er verdt det hvis du er nøye. Det blir helt klart bedre enn utgangspunktet, men sett heller bilen bort til en entusiast så får du et vannvittig mye bedre resultat. Du kan lese litt om det her og hvordan de gjør det:

http://www.detailersclub.no/forum/forum/6-show-and-shine/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...