Nautica Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Klokken 8 i morgen tidlig burde vi få vite og alt dette stemmer Tipper prisen blir 5499.- ink. objektiv til å begynne med og etter et halv års tid stabilisere seg rundt 3499.- Endret 22. juli 2012 av Nautica Lenke til kommentar
ramses Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tipper prisen blir en del høyere enn det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Tipper prisen blir en del høyere enn det. Er for få kontrollhjul på kameraet til å ta en høyere pris 1 Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Ser også ut som det ikke blir bildestabilisator i huset :-( Gjør ikke så veldig mye på Canon sitt system, synes det er værre at ikke Pana har bildestabilisator i husene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nå er det jo Canon og de har jo vært flinke til å prise seg dyrt i det siste ... Men jeg tror Nautica er rimelig spot-on. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nå skal det vel sies at entusiaster ala forumfolket her er vel de vanskeligste kundene og vi utgjør vel heldigvis bare en fjert av en promille av de som faktisk kjøper dette. Med tanke på at det har blitt solgt rundt 100000 DSLR pr år de par siste årene så er antall brukere her også nede på promillenivå. Personlig er jeg strålende fornøyd med Olympus E-P3 både med hensyn til størrelse og hva det leverer av bildekvalitet og jeg elsker Art filterene i det. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nå skal det vel sies at entusiaster ala forumfolket her er vel de vanskeligste kundene og vi utgjør vel heldigvis bare en fjert av en promille av de som faktisk kjøper dette. Og hva mener du med det. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Og hva mener du med det. At vi er bare en liten fjert av en promille av de som handler kameraer i disse segmentene, vi er vel en 100talls personer her på forumene som er dedikerte. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Og hva mener du med det. At vi er bare en liten fjert av en promille av de som handler kameraer i disse segmentene, vi er vel en 100talls personer her på forumene som er dedikerte. Ja, jeg skjønner jo det, men jeg skjønner fortsatt ikke hva budskapet ditt er. At ikke alle i verden som kjøper kameraer er akambrukere ? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Og hva mener du med det. At vi er bare en liten fjert av en promille av de som handler kameraer i disse segmentene, vi er vel en 100talls personer her på forumene som er dedikerte. Ja, jeg skjønner jo det, men jeg skjønner fortsatt ikke hva budskapet ditt er. At ikke alle i verden som kjøper kameraer er akambrukere ? Budskapet er at 99,9 % av verdens kamerakjøpere gir beng i hva de kjøper så lenge de kommer hjem med ett kamera, mens her blir en kamerareim diskutert opp og ned i mente til sammenligning... Endret 23. juli 2012 av fo2re Lenke til kommentar
Karabin Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 http://www.japanphoto.no/product/kampanje/nyheter/systemkamera/canon-eos-m-med-ef-m-18-55mm-sort-blits-speedlite-90ex/ 7490,- Lenke til kommentar
polljen Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Pris (JP) for høy. Etter å ha lest litt preview på dpreview, så er det litt for mange "mangler" for meg. Søker, for få fysiske kontrollere (knapper). men ikke alt er negativt. Positivt at jeg kan bruke nåværende blits og også ef-objektiv via adapter. Men kanskje ikke mine ef-s? Lenke til kommentar
Christian Helle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Prisen er veilendende fra Canon. Adapteret virker både på EF og EF-S Lenke til kommentar
skrim Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Ligger også ute her http://www.bhphotovideo.com/indepth/canon/announcements/canons-first-mirrorless-camera-eos-m?BI=8911&kw=CanonMirrorlessArticle kunn 2 linser tillgjengelig Lenke til kommentar
Christian Helle Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 http://www.japanphot...speedlite-90ex/ 7490,- Lenken er endret: http://www.japanphoto.no/product/kampanje/nyheter/systemkamera/canon-eos-m-med-ef-m-18-55mm-is-stm-sort-blits-speedlite-90ex/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Da er det ikke et rykte lengere og blitt offisielt, noen som kan vekke redaksjonen her Prisene er direkte omregnet uten frakt/mva. eos-m m/22mm $799 = 4870 Nkr dagens kurs" 18-55 $299 = 1822Nkr adapter $199 = 1212 Nkr blits $149 = 908 Nkr Edit: fåes i rødt, sort og sølv Endret 23. juli 2012 av Nautica Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Og prisen blir nok veldig så "stiv" ja: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1448650 SLUTT på rykter! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 I nyklassisk Canon stil, så er denne altså overpriset den første tiden .... Lenke til kommentar
ramses Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Og hva mener du med det. At vi er bare en liten fjert av en promille av de som handler kameraer i disse segmentene, vi er vel en 100talls personer her på forumene som er dedikerte. Ja, jeg skjønner jo det, men jeg skjønner fortsatt ikke hva budskapet ditt er. At ikke alle i verden som kjøper kameraer er akambrukere ? Budskapet er at 99,9 % av verdens kamerakjøpere gir beng i hva de kjøper så lenge de kommer hjem med ett kamera, mens her blir en kamerareim diskutert opp og ned i mente til sammenligning... Du mener at 99,9% av de som kjøper kamera ikke bryr seg om hva de kjøper. Det er da en merkelig påstand. Så du mener folk kommer inn i butikken, slenger 5000,-, på bordet og sier; "gi meg kamera. Jeg blåser i hvilket" Hvor har du dette fra. Ser ut som Canon M blir et knallkamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå