smort1 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Da fikk jeg D7000 til utprøving, så nå skal det bli kjekt å teste det. Passet forøvrig som hånd i hanske til mine hender.... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. juli 2012 Del Skrevet 27. juli 2012 Da blir det vel flere "ut_av_kontoret_bilder" på oss Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2012 Da blir det vel flere "ut_av_kontoret_bilder" på oss Nikon er ikke med i det prosjektet.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2012 Forfatter Del Skrevet 2. august 2012 Erfaring så langt er at D7000 kan være en grei oppgradering! (Virker selvfølgelig også bedre med gamle AI og AI-S'er enn D90 ...., noe som absolutt kan være en fordel)... Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 Angrer ikke et sekund på at jeg oppgraderte fra D90 til D7000, til tross for at flere luringer her prøvde å fraråde det. Faktisk vil jeg si det var en større oppgradering enn jeg hadde forventet. 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 Angrer ikke et sekund på at jeg oppgraderte fra D90 til D7000, til tross for at flere luringer her prøvde å fraråde det. Faktisk vil jeg si det var en større oppgradering enn jeg hadde forventet. Interessant å høre! Kan du si noe om hva du opplever som de største forskjeller? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2012 Forfatter Del Skrevet 7. august 2012 Såpass godt fornøyd med D7000 at jeg syntes det var greit å betale 5K! (Og så er det jo greit å ha den en stund i påvente av D600 som kanskje kan bli mitt første steg inn i fullformatet - forhåpentligvis til en "rimelig" penge)..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå