Rustymagus Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Deadpool, Marvel's rappkjefta leiesoldat, får endelig sitt eget spill. Les hele saken Lenke til kommentar
haarek82 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Hahaha :-P Endelig får Deadpool sitt eget spill :-) Må jo bare bli bra! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Morsom trailer. Veldig klassisk deadpool stil, om ikke en liten smule over the top. Dessverre virker spillet helt forferdelig. 1 Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Morsom trailer. Veldig klassisk deadpool stil, om ikke en liten smule over the top. Dessverre virker spillet helt forferdelig. Basert på hva? De ekstremt små snuttene med "gameplay" vi har sett? 1 Lenke til kommentar
Opptatt_InnleggNO Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 veldig bra, gleder meg:) Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Herlig! Om dette blir bra så kan jeg krysse av nok en, våt Marvel-drøm til på lista. Da mangler det snart bare en Marvel Zombies film, rated PG 18. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Herlig! Om dette blir bra så kan jeg krysse av nok en, våt Marvel-drøm til på lista. Da mangler det snart bare en Marvel Zombies film, rated PG 18. Er ikke noe som heter PG 18. De to over PG-13 er R og NC-17. Kun de med NC-17 er ment for voksne. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ble dessverre ikke veldig imponert over traileren, virker litt for over-the-top på en dum. Hadde det derimot vært teamet som lagde Origins: Wolverine spillet, da hadde jeg nok vært mye mer interessert! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Forventer at den fjerde veggen blir ytterst skjør i dette spillet, gleder meg til galskapen, savner et spill basert på pur moro 1 Lenke til kommentar
OmniMog Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Herlig! Om dette blir bra så kan jeg krysse av nok en, våt Marvel-drøm til på lista. Da mangler det snart bare en Marvel Zombies film, rated PG 18.Er ikke noe som heter PG 18. De to over PG-13 er R og NC-17. Kun de med NC-17 er ment for voksne. Beklager, mann, det gikk ekstatisk fort i svingene her. Selvfølgelig mente jeg R-rated. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Vi får se om Deadpool slår Duke Nukem mht kommentarer og humor-type. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Om deadpool er så barnslig som dette så er det nok et skip for meg ja. Lenke til kommentar
Exitarnium Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Haha, må si jeg lo litt av trailern x) Ses frem til! Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 haha deadpool er ein av dei bedre , neste i min favoriter blir nok spawn superkreftene hans er vell ikkje mest intresange men side effectene er, siden fleste FPS i dag har denne "superhelt egenskapen".... bullet in head? hide behind a rock for 5 sec = full hp Lenke til kommentar
kennyx Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Selv om grafikken ikke var på topp, kan jeg ikke nekte for at dette så fun ut! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Om deadpool er så barnslig som dette så er det nok et skip for meg ja. Har du ikke lest/sett Deadpool tegneseriene da? Han er da minst like frekk og "barnslig" der.. Er det som gjør han til den nøytralt vulgære karakteren han er. Han er egentlig en av Marvel figurene jeg egentlig liker best. En som er på kanten nesten hele tiden, kommer med teite kommentarer/puns og ikke er den stereotypiske onde eller snille personen man vanligvis ser i det universet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Ugg, virker som de har overdrevet for mye her. Hele greien virker ufattelig barnslig. Ja Deadpool er full av vittig kommentarer, men ikke SÅ MYE som dette. Har lest Deadpool lenge, og denne videoen overbeviser ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå