Hr Kotelett Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 jeg sitter her med et isdn kort til en kamerat av meg som jeg ikke får innstallert.. jeg har ingen disketter eller cd'er til å installer fra og på win98 cd'en finner den ingen drivere til isdnkortet. hvordan kan jeg få installert dette da eventuelt finne ut av hva det heter eller ligende Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 21:05, Hr Kotelett skrev:jeg sitter her med et isdn kort til en kamerat av meg som jeg ikke får innstallert.. jeg har ingen disketter eller cd'er til å installer fra og på win98 cd'en finner den ingen drivere til isdnkortet. hvordan kan jeg få installert dette da eventuelt finne ut av hva det heter eller ligende Høyreklikk på Min Datamaskin og Enhetsbehandling. Der vil du finne navnet på ISDN kortet mest sannsynlig med et gult utropstegn. Nå vet du hva det heter. nå må du finnne drivere. Blir jo litt vanskelig uten internett så du må gjøre det hjemme eller.no. Søk etter produsenten på ISDN kortet (som du fant istad) på http://www.driverguide.com. Username: drivers Password: all (du finner innlogginga nesten øverst på siden hvor det står "member login". Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 problemet er at den ikke finner noe som helst.. det står bare pci ett eller annet... med et gult utropstegn foran. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: Høyreklikk på Min Datamaskin og Enhetsbehandling. Der vil du finne navnet på ISDN kortet mest sannsynlig med et gult utropstegn.Nå vet du hva det heter. nå må du finnne drivere. Blir jo litt vanskelig uten internett så du må gjøre det hjemme eller.no. Det pleier jo liksom ikke stå hva kortet heter når det ikke er installert drivere til det... Du kan jo åpne kabinettet og se på kortet etter noen navn og modell nummer og søke på google etter drivere. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Quote: On 2002-02-10 21:36, GeeZuZz skrev: Quote: Høyreklikk på Min Datamaskin og Enhetsbehandling. Der vil du finne navnet på ISDN kortet mest sannsynlig med et gult utropstegn. Nå vet du hva det heter. nå må du finnne drivere. Blir jo litt vanskelig uten internett så du må gjøre det hjemme eller.no. Det pleier jo liksom ikke stå hva kortet heter når det ikke er installert drivere til det... Du kan jo åpne kabinettet og se på kortet etter noen navn og modell nummer og søke på google etter drivere. Er det ikke så at hvis driver signaturen er gjenkjent av M$ Windows så står det navn og produsent? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 jo, men gikk utifra at verken han eller windows hadde driver til kortet (windows har vel ikke særlig mange ISDN drivere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå