Gå til innhold

ingen drivere til isdnkortet,,,hjelp

Anbefalte innlegg

jeg sitter her med et isdn kort til en kamerat av meg som jeg ikke får innstallert.. jeg har ingen disketter eller cd'er til å installer fra og på win98 cd'en finner den ingen drivere til isdnkortet. hvordan kan jeg få installert dette da eventuelt finne ut av hva det heter eller ligende

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-10 21:05, Hr Kotelett skrev:

jeg sitter her med et isdn kort til en kamerat av meg som jeg ikke får innstallert.. jeg har ingen disketter eller cd'er til å installer fra og på win98 cd'en finner den ingen drivere til isdnkortet. hvordan kan jeg få installert dette da eventuelt finne ut av hva det heter eller ligende

Høyreklikk på Min Datamaskin og Enhetsbehandling. Der vil du finne navnet på ISDN kortet mest sannsynlig med et gult utropstegn.

Nå vet du hva det heter. nå må du finnne drivere. Blir jo litt vanskelig uten internett så du må gjøre det hjemme eller.no.

Søk etter produsenten på ISDN kortet (som du fant istad) på http://www.driverguide.com. Username: drivers Password: all (du finner innlogginga nesten øverst på siden hvor det står "member login".

Lenke til kommentar

Quote:

Høyreklikk på Min Datamaskin og Enhetsbehandling. Der vil du finne navnet på ISDN kortet mest sannsynlig med et gult utropstegn.

Nå vet du hva det heter. nå må du finnne drivere. Blir jo litt vanskelig uten internett så du må gjøre det hjemme eller.no.

Det pleier jo liksom ikke stå hva kortet heter når det ikke er installert drivere til det...

Du kan jo åpne kabinettet og se på kortet etter noen navn og modell nummer og søke på google etter drivere.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-10 21:36, GeeZuZz skrev:

Quote:

Det pleier jo liksom ikke stå hva kortet heter når det ikke er installert drivere til det...

Du kan jo åpne kabinettet og se på kortet etter noen navn og modell nummer og søke på google etter drivere.

Er det ikke så at hvis driver signaturen er gjenkjent av M$ Windows så står det navn og produsent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...