Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 En junidag i Geiranger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Slik jeg ser det er dette ett av de bedre mer interessante turistbildene fra Geiranger. Liker godt komposisjon her med personen ute til venstre, veiebiten lenger ned og turistskipene nede i fjordarmen - det skaper en flott dybde i mot den bakbelyste tåka. Bildet har også en veldig god fortelling om det å være turist i ett vått norge. Veldig bra Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Bildet er spennende og rommer mye. Får godt frem den mektige naturen. nesten litt skummelt . Tjernshaugen har vel sagt det meste her Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Slik jeg ser det er dette ett av de bedre mer interessante turistbildene fra Geiranger. Liker godt komposisjon her med personen ute til venstre, veiebiten lenger ned og turistskipene nede i fjordarmen - det skaper en flott dybde i mot den bakbelyste tåka. Bildet har også en veldig god fortelling om det å være turist i ett vått norge. Veldig bra Tusen takk for en interessant kommentar Bildet er spennende og rommer mye. Får godt frem den mektige naturen. nesten litt skummelt . Tjernshaugen har vel sagt det meste her Takk skal du ha Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Må ba slutte meg til de andre: flott og meget "talende" bilde! Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Eit flott bilde med den vegen/skødde og dybden og farger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Et meget bra dokubilde av den norske sommeren! Du har greid å få med det meste av interesse her ja! Bra dette! God 4'er! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 En kjempe dybde du har fått til her, blir nesten svimmel. Veldig bra komponert, hvor du legger diagonalen fra personene oppe til venstre, videre igjennom veien i midten, og ned til fjorden i høyre billdekant. Tåka og ruskeværet skaper en flott stemning. :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Henger meg på Tjernshaugen her,men legger til en liten morsom detalj,av hun som fotograferer deg og omvendt;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Henger meg på Tjernshaugen her,men legger til en liten morsom detalj,av hun som fotograferer deg og omvendt;) Takker - ja det var litt morsomt, men så ikke at jeg ble fotografert før jeg fikk bildene på skjermen Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 En kjempe dybde du har fått til her, blir nesten svimmel. Veldig bra komponert, hvor du legger diagonalen fra personene oppe til venstre, videre igjennom veien i midten, og ned til fjorden i høyre billdekant. Tåka og ruskeværet skaper en flott stemning. :-) Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg