Gå til innhold

Feil 403


Jappesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du roota de?

 

Kan henne det hjelper å tømme cache i googleplay. Kan også ha noe å gjøre med google konton din. Prøv logg inn med en annen konto om du kan.

 

Nei, jeg kjører Sandwich.

 

Jeg får logget meg inn på google-kontoen min via web'en. Tømte cachen uten at det hjalp.

Lenke til kommentar

Likevel prøv med en annen konto om du har mulight. Kan også være lurt å kjøre en virus scan, har hørt om folk som fikk den typen feil på grunn av maleware.

 

Ser også ut som det bare har gått over for noen uten at de veit hvor feilen kom fra.

Lenke til kommentar

Likevel prøv med en annen konto om du har mulight. Kan også være lurt å kjøre en virus scan, har hørt om folk som fikk den typen feil på grunn av maleware.

 

Ser også ut som det bare har gått over for noen uten at de veit hvor feilen kom fra.

 

Jeg får ikke lastet ned noe anti-virus.... Det er vel tvilsomt at yr, storm og trafikkanten som er de eneste jeg har lastet ned skal inneholde malware.

Lenke til kommentar

Likevel prøv med en annen konto om du har mulight. Kan også være lurt å kjøre en virus scan, har hørt om folk som fikk den typen feil på grunn av maleware.

 

Ser også ut som det bare har gått over for noen uten at de veit hvor feilen kom fra.

 

Jeg får ikke lastet ned noe anti-virus.... Det er vel tvilsomt at yr, storm og trafikkanten som er de eneste jeg har lastet ned skal inneholde malware.

 

Idag funka google play igjen uten at jeg hadde gjort noe spesielt.

Takk for hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...