Laila - Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Ula Marina Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Her likte jeg best v2 - synes det ble bra med litt mer kontrast. Et flott bilde av et sommerlig og fint miljø Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Her likte jeg best v2 - synes det ble bra med litt mer kontrast. Et flott bilde av et sommerlig og fint miljø Tusen takk Fint å høre hva andre tenker:) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Liker begge -sommer og sol-fin komp. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Et riktig så fint kystlandskap du har foreviget. Fint komponert med gode farger. Ser du har skarpet opp litt i "2, liker vel egentlig dette best selv om du ligger på grensa i skarphet. Ser du har parkert båten din ytterst på brygga ;-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Tips??? I storformat var dette så detaljert og skarpt att det var en fryd for øyet..så en 5'r er på sin plass;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Liker begge -sommer og sol-fin komp. Tusen takk Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Et riktig så fint kystlandskap du har foreviget. Fint komponert med gode farger. Ser du har skarpet opp litt i "2, liker vel egentlig dette best selv om du ligger på grensa i skarphet. Ser du har parkert båten din ytterst på brygga ;-) Tusen takk Liker ikke å skarpe opp, synes ikke det blir riktig noen gang Min båt, ja , ... må legge meg ytterst - så ingen må trå over mitt dekk! ;-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 17. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2012 Tips??? I storformat var dette så detaljert og skarpt att det var en fryd for øyet..så en 5'r er på sin plass;) Tusen takk. Det var voldsomt! Ble så glad nå, at det ikke lenger gjør noe om sommerværet ikke kommer ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg