Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jenter. Er dette en positiv eller negativ ting?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et aldri så lite spørsmål til dere jenter. Hvis jeg som typen din har noe å komme med som i følge ens egen smak vil gjøre at jeg liker dama mi enda bedre, ville du visst det, eller vil du ikke hørt det fra meg? Positiv eller negativ "ting"?

Min situasjon: Dama mi farget håret svart. Jeg liker best blondiner, dermed sånn som hun var når vi først ble kjent. Er det veldig frekt av meg å si til henne at jeg likte det bedre sånn som det var før?

Takk for svar :)Anonym poster: 08b582ae841c75c498b685048a0b7611

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om hun ikke er fin med svart hår, og hun spør deg hva du synes, da kan du jo si at du synes hun var penere med blondt hår. Selv hadde jeg blitt fornærma om typen kom med noe sånt som at han ikke liker at jenter har hestehale og dermed ikke ville at jeg skulle hatt det. Da hadde han faktisk vært litt for overfladisk for meg. Helt ærlig :)

Lenke til kommentar

Om hun ikke er fin med svart hår, og hun spør deg hva du synes, da kan du jo si at du synes hun var penere med blondt hår. Selv hadde jeg blitt fornærma om typen kom med noe sånt som at han ikke liker at jenter har hestehale og dermed ikke ville at jeg skulle hatt det. Da hadde han faktisk vært litt for overfladisk for meg. Helt ærlig :)

Ser meg veldig enig denne her i grunnen. Ikke skal jeg si noe til dama heller :) Hun er såå mye mer enn bare utseende. Selv om hun ikke mangler noe der heller! ;) Takk for svar! Anonym poster: 08b582ae841c75c498b685048a0b7611

Tja, du kan jo si det på en fin måte?

At du selvsagt synes hun er fin uansett, men at hun er finest med blondt hår?

Tror jeg drøyer det litt. Får heller se om det blir tatt opp en gang. Da kan jeg utrykke mine meninger :) Takk for svar! Anonym poster: 08b582ae841c75c498b685048a0b7611

Lenke til kommentar

For meg hadde det nok gått fint :) Er jo bare snakk om hva en foretrekker (alle har jo ikek samme favorittfarge). Så lenge man sier det på en normal, fin måte (oog sett i forhold til situasjonen), istedenfor "nå var du jævlig stygg altså.." :p

Men så fins jo det også hyperfølsomme jenter der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...