Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilket trådløst nettverk er best?

Gjest Slettet+134

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+134

Jeg og en venninne skal flytte til Oslo om en uke, og lurer på hvilket bredbånd vi skal gå for. Har sett på bare Telenor og NextGenTel. Prisene er ganske like, men fant ut at NextGenTel var litt billigere.

Spørsmålet vårt er hvilket bredbånd er best, altså hvilket er mest stabilt? Jeg tenker på om det er mange der som opplever ofte problemer med det ene eller det andre bredbåndet? Hvilket ville dere anbefalt til oss? Vi surfer ganske mye, laster ned musikk og filmer, og vi kommer til å bruke mye tid til studier på nett, hjemme.

Bredbåndet vi har sett på hos NextGenTel er "Bredbånd 10" Nedlastningshastighet opptil 10 Mbps og opplastningshastighet opptil 1 Mbps. Er dette ekstremt dårlig, bra, normalt? Vi har ikke peiling, og er ganske avhengig av et fungerende nett med tanke på studier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tittelen samsvarer ikke med innholdet i posten.

Trådløst nettverk er på din side av abonnementet.

Det er dermed opp til deg og ditt valg av plassering, elektronikk og innstillinger som avgjør kvaliteten.

Når det gjelder leverandør av linje så er det bare en magefølelse, men jeg vil nok vedde 1 krone (vi er mange) på at Telenor stikker med seieren om vi regner inn oppetid, service og mangel på komplikasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...