Gå til innhold

Ny mobiltelefon - basic modell

swanky

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg kom i "skade" for å miste min "kjære" Ericsson T65 i gulvet (tre ganger i løpet av 10 sekunder), og nå er den død :woot:

Planen min var opprinnelig å sitte på gjerdet en stund og se om jeg egentlig trenger en my telefon. men min bedre halvdel har nå bestemt at en ny telefon må jeg ha. Så da er det ut på markedet igjen. For å være helt ærlig så er det greit for min del. Men hvilken modell skal jeg velge?

Jeg har sett en del på Siemens' sine modeller, og både S55 og ME45 virker å fylle behovene mine på en ypperlig måte. I tillegg så ser Nokia 6100 og 6610 greie ut.

Men hva er det jeg vil ha?

1) En telefon med gode knapper. Her var min gamle T65 en grufull opplevelse. Jeg er derfor veldig skeptisk til å kjøpe en ny Sony Ericsson.

2) Liten nok til å stikke i lomma. T65 hadde en grei størrelse. For å si det som det er - dersom ikke de billigste Nokia-telefonene hadde vært så "store" så ville jeg kjøpt en av disse.

3) GPRS. Just in case.

4) Batterilevetid. I og med at jeg ikke akkurat er noen storbruker, så har jeg veldig lyst på en telefon som jeg kan lade, putte i sekken og glemme den neste uken. Kjæresten min har en Nokia som hun lader hver tredje dag. Det er ikke noe jeg ønsker.

5) Pris - jeg kan strekke meg til 1500-2000.

6) Den bør ikke se for glorete ut. Nøytralt er fint.

Det jeg ikke behøver er: fargeskjerm, spill, polyfoniske ringetoner, java, kamera, mms, etc. Jeg har en PocketPC som fyller de behovene jeg måtte ha med tanke på underholdning (digresjon: det er innmari kult å spille Age Of Empires på en PDA!)

OK, jeg håper noen er i stand til å hjelpe meg!

swanky

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...