Mr. Sandåker Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei, jeg har nå melding meg in i HV. Og skal på opptak for å komme inn i Insatsstyrkene. Har noen vært på disse før? Vil gjerne ha litt info om opptaket. Hva jeg burde forberede osv. Også hvordan det vil påvirke mine sjanser til videre engasjement i forsvaret. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 hehe, i HV må du vel være god til å lage kaffe og smørre brødskiver.. Er det ikke litt slikt da ? Tror hvertfal det er forskjeller på innsatsstyrkene til HV kontra hæren ol. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 Ja. jeg forventer ikke akkurat HJK liksom. Men det er hvertfall bedre enn å sitte på rævva hjemme liksom. Og har ingen intensjoner om lage noe kaffe Men noe generell info hadde vært flott. 1 Lenke til kommentar
FYR5TeN Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 gå mye med sekk, push ups, sit ups, hangups. HVI har også en del kit iaf de jeg kjenner som er aktive i HVI, så det er jo ikke duumt Ellers er det å anbefale å sjekke milforum å høre med gutta som er der, de har peiling =) Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 hehe, i HV må du vel være god til å lage kaffe og smørre brødskiver.. Er det ikke litt slikt da ? Tror hvertfal det er forskjeller på innsatsstyrkene til HV kontra hæren ol. Nå er det snakk om INNSATSSTYRKENE til HV, ikke vanlige HV-gubbs i F/O-styrken. Innsatsstyrkene til HV får det beste utstyret, trener opptil 30 dager i året og er topp motiverte, da man må søke seg inn og gå igjennom et opptak. 2 Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) . Endret 15. november 2013 av daim911 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 HV mistet vel sin mest prestisjetunge avdeling i 2010. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Hei, jeg har nå melding meg in i HV. Og skal på opptak for å komme inn i Insatsstyrkene. Har noen vært på disse før? Vil gjerne ha litt info om opptaket. Hva jeg burde forberede osv. Også hvordan det vil påvirke mine sjanser til videre engasjement i forsvaret. For videre engasjement utenom den tjenesten du blir satt til kan du kurse deg opp til å bli befal/offiser. Etter to kurs kan man bli sersjant. 1 Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 HV mistet vel sin mest prestisjetunge avdeling i 2010. HV-016, ja. Men innsatsstyrkene finnes fortsatt. Lenke til kommentar
HelloGoodbye Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 For videre engasjement utenom den tjenesten du blir satt til kan du kurse deg opp til å bli befal/offiser. Etter to kurs kan man bli sersjant. Stemmer, men den graden gjelder jo kun i HV, ikke om man fortsetter i Hæren f.eks. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) . Endret 16. november 2013 av daim911 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå