Teardrop Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei, Jeg kunne tenkt meg muligheten for å poste anonymt i økonomiforumet da temaer omkring økonomi kan være ømtålelige. Baksiden er vel eventuellt at folk poster anonymt når det ikke er nødvendig. Hva mener dere? Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Hei, Jeg kunne tenkt meg muligheten for å poste anonymt i økonomiforumet da temaer omkring økonomi kan være ømtålelige. Baksiden er vel eventuellt at folk poster anonymt når det ikke er nødvendig. Hva mener dere? Jeg synes det er fornuftig. Bare at man ikke åpner det opp for hver eneste forum slik at man får kvinneguiden tedenser, altså at nesten alle sammen poster som anonym bruker i emner som overhodet ikke er ømtåelige. 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Flytter denne til tilbakemeldingsforumet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ja, jeg syns også det ville være en god ide. Men da må selvsagt reglene håndheves godt. Er ikke alltid like gøy at hele verden vet det hvis du har 400k i kredittgjeld. Hadde forumet vært litt mer aktivt kunne man jo delt inn i personlig økonomi og samfunnsøkonomi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå