Niddy Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få kjøpt to treplater kuttet etter mitt mål? Trenger 2 stk: 3x40x110 cm Lokasjon: Oslo Bruksområde: Skrivebord Endret 16. juli 2012 av Niddy Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Post lokasjon samt samt material. Sponplater i Lyngdal eller bjørk i Finnmark? Lenke til kommentar
Niddy Skrevet 16. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Det er snakk om Oslo, materiale har jeg ikke avgjort ennå. Sponplate kan være greit det, så lenge jeg finner noe som kan gi det en fin finish, slik at det blir glatt og fint. Skal brukes til å lage et skrivebord. Skrivebordet skal males hvitt, for å matche noen ikea produkter i samme rom. Endret 16. juli 2012 av Niddy Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 17. juli 2012 Del Skrevet 17. juli 2012 Stikk innom maxbo eller lignende, de kapper trelasten de selger. Sponplate er kanskje ikke ideell skrivebordsplate, mdf eller hobbyplater kanskje? K 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå